بازدید 11853

دستگیری سرشبکه تبلیغی سلطنت طلبان در "مبارکه"

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سردسته شبکه تبلیغی سلطنت طلبان با یک هزار و ۵۷ عضو در عملیات پلیس امنیت عمومی شهرستان مبارکه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 15 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در پی ایجاد تجمعات غیرقانونی و آشوب های خیابانی در آبان ماه ، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و پشت پرده این حوادث در دستور کار ویژه ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان "مبارکه" با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق فضای مجازی موفق شدند سردسته شبکه تبلیغی سلطنت طلبان با یک هزار و ۵۷ عضو که در یکی از شبکه های اجتماعی به صورت گسترده اقدام به تحریک مردم برای شرکت در تجمعات غیر قانونی می کرد را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: برابر اسناد و مدارک به دست آمده متهم با عوامل اپوزیسیون سلطنت طلب خارج از کشور ارتباط داشته و با قرار دادن تصاویر و کلیپ هایی از بازگشت نظام سلطنتی به ایران حمایت و به مقدسات نظام توهین می کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی، آموزش شعارهای توهین آمیز نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولان نظام و عضوگیری گسترده به منظور تبلیغ علیه نظام را از دیگر اتهامات این فرد برشمرد و اظهار داشت: فرد مذکور پس از مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به جرایم خود اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی جهت اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: پلیس با هوشیاری و اشرافیت بالا هرگونه تحرک افراد اخلالگر در فضای حقیقی و مجازی را زیر نظر دارد و اجازه نا امن کردن فضای آرام کشور را به هیچ کس نخواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر