بازدید 7308

برانکو: کالدرون؟ به من ارتباطی ندارد

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید نظری درباره جدایی کالدرون از پرسپولیس ندارد
کد خبر: ۹۵۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 12 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فرارو، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق و کروات باشگاه پرسپولیس که با این تیم خاطرات شیرین و جام‌های بیشماری به دست آورده می‌گوید دیگر گزینه تیم ملی نیست. او که بعد از رفتن مارک ویلموتس از ایران، قرار شده بود روی نیمکت ایران بنشیند، پیشنهاد مالی فدراسیون فوتبال را «ناچیز» دانست و خودش را از جمع مذاکره کنندگان جدا کرد.

اگرچه هنوز هم مسئولان فدراسیون فوتبال اصرار دارند بگویند برانکو یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی است، ولی پیشنهاد ۵۰۰ هزاریورویی فدراسیون به او، برانکو را دلسرد کرده است.

سرمربی سابق تیم ملی ایران که به گواه خودش، بهترین مربی خارجی ۴۰ سال اخیر فوتبال باشگاهی ایران است، حالا با پیشنهاد خوب عمانی‌ها روبرو شده و ممکن است به زودی هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

برانکو همین امروز هم گفت و گویی با ایرنا داشته و گفته که دیگر گزینه هدایت تیم ملی ایران نیست؛ این صحبت او در حالی مطرح شده که امروز صبح، هادی شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفته بود برانکو هنوز گزینه است.

سرمربی سابق کروات پرسپولیس البته خیلی مختصر، اشاره‌ای هم به جدایی کالدرون از باشگاه پرسپولیس کرده و گفته است: «نمی‌خواهم درباره این موضوع حرف بزنم، زیرا وظیفه من نیست.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان