بازدید 8695
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

قطعا ترامپ از کار خود پشیمان و متضرر خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی گفت: حاج قاسم اسطوره جهان اسلام است و مردم از او به عنوان قمر بنی هاشم و مالک اشتر زمان یاد می‌کنند که همه این‌ها ریشه در اعمال صالح آن سردار والامقام دارد.
کد خبر: ۹۵۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ 08 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی نماینده، ولی فقیه در ارتش و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در خصوص تاثیر شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در منطقه اظهار کرد: خون با برکت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای همراهشان تاثیرات فراوانی در منطقه و جهان داشته است. از جمله آن همبستگی ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و وحدت حقیقی نه ظاهری بین دو ملت ایران و عراق و همچنین راه‌اندازی موج جدید بیداری اسلامی در محور مقاومت در کشور‌های اسلامی و حتی کشور‌های غیراسلامی شده است.

وی افزود: در کشوری مانند هند علاوه بر مسلمان‌ها، غیرمسلمان‌ها هم نسبت به شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکای ظالم موضع گرفته‌اند و لحظه به لحظه عاشقان سردار شهید قاسم سلیمانی و اظهار تنفر به آمریکا به ویژه شخص ترامپ در حال افزایش است.

نماینده، ولی فقیه در ارتش گفت: یقینا این موجی که با شهادت حاج قاسم و همراهانشان ایجاد شده آمریکا را با خودش نابود خواهد کرد و قطعا ترامپ از کار خود پشیمان و متضرر خواهد شد به نحوی که برای سایر روسای جمهور آمریکا در طول تاریخ هم درس عبرتی باشد.

محمدحسنی در پاسخ به این سوال که رمز محبوبیت سردار شهید قاسم سلیمانی در بین نیرو‌های ایشان و مردم چه بوده است؟ توضیح داد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا آنجایی که یک انسان غیرمعصوم می‌تواند فضائل را در خودش جمع کند به معنای حقیقی کلمه دارای این فضائل بود. حاج قاسم سلیمانی سردار با اخلاق، متدین، مخلص، شجاع، متواضع، ولایتمدار و وارسته از دنیا و دلداده به خدا بود. سردار از مردم و برای مردم بود و در راه حفظ و حراست از شرافت و استقلال ملی کشور جان خودش را از دست دادن و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: طبیعی است کسی که برای خدا باشد خداوند دل‌ها را در اختیار او قرار می‌دهد، حاج قاسم اسطوره جهان اسلام است و مردم از او به عنوان قمر بنی هاشم و مالک اشتر زمان یاد می‌کنند که همه این‌ها ریشه در اعمال صالح آن سردار والامقام دارد، قرآن می‌فرماید هرکس اهل عمل صالح باشد، خداوند او را محبوب دل‌ها قرار می‌دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر