بازدید 22938

واژگونی شبانه خودرو در خط بی‌آرتی

در پی واژگون شدن یک دستگاه خودروی سواری در خط بی‌آرتی آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 07 January 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حوالی ساعت ۲ بامداد روز جاری شهروندان طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کردند که یک دستگاه خودرو سواری در خط بی آرتی واژگون شده است؛ در همین راستا بلافاصله یک ایستگاه آتش‌نشانی به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه واقع در بزرگراه بسیج، بعد از بیست متری افسریه اعزام شدند.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه خودرو سواری که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج در حال حرکت بوده بر اثر برخورد با بلوک‌های سیمانی خط بی‌آرتی واژگون شده و پس از اینکه چند متر بر روی سقف خود حرکت کرده متوقف شده است.

واژگونی شبانه خودرو در خط بی‌آرتی

بر همین اساس آتش نشانان بلافاصله مسیر ورودی خط ویژه را مسدود کردند و همزمان با کشیدن یک رشته لوله آب به عنوان پشتیبان، قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین خودرو، عملیات امداد را آغاز کردند؛ اما مشخص شد که راننده این خودرو در دقایق اولیه از داخل خودرو خارج شده و خود را نجات داده است.

واژگونی شبانه خودرو در خط بی‌آرتی

عسگر دهقان -فرمانده آتش نشانان اعزامی- با تایید وقوع این حادثه اظهارکرد: پس از برقراری ایمنی کامل در محل، با توجه به قرار گرفتن ایستگاه اتوبوس و عدم امکان برگرداندن خودرو به حالت اولیه، با درخواست جرثقیل راهور، این خودرو را از محل خارج و به پارکینگ منتقل شد. علت وقوع این حادثه توسط عوامل راهور منطقه در دست بررسی است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان