بازدید 6948

رئیس جدید مرکز ملی آمار ایران معرفی شد

کد خبر: ۹۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۶ 24 April 2010

مراسم معارفه «عادل آذر»، رئیس جدید مرکز آمار ایران، با حضور ابراهیم عزیزی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان این معاونت و کارکنان مرکز آمار برگزار شد.
 

به گزارش خبرنگار «تابناک»، محمد مدد که پیش از این ریاست مرکز ملی آمار ایران را بر عهده داشت، از سال 85 تا 88 رئیس این مرکز بوده و اجرای طرح سرشماری در سال 85 و نیز طرح جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها از مهمترین اقدامات وی است؛ ناگفته نماند که بحث اطلاعات اقتصادی خانوار و خوشه‌بندی‌ها ـ که مردم کشورمان را تحت تأثیر قرار داده بود ـ باعث شد که از وی در رسانه‌ها و میان مردم به عنوان مرد خوشه‌بندی‌ها یاد شود.

بنا بر این گزارش، رئیس جدید مرکز ملی آمار ایران، دکترای مدیریت در گرایش تحقیق دارد و نیز در این باره باید افزود که دوازده جلد کتاب علمی و تخصصی در زمینه مدیریت، آمار و تحقیق در عملیات، بیش از هشتاد مقاله علمی و پژوهشی، پانزده طرح پژوهشی ملی، استاد نمونه دانشگاه تربیت مدرس در سال‌های 79 و 82 ، استاد راهنمای برگزیده کشوری در سال 83 از سوابق علمی آقای عادل آذر است.

وی همچنین نماینده دور هفتم مجلس شورای اسلامی بوده و ریاست مرکز مطالعات مدیریت و بهره‌وری ایران را نیز به مدت پنج سال بر عهده داشته است.

آوردن این نکته نیز لازم است که ریاست دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس به مدت دو سال، عضویت در هیأت مدیره انجمن علوم مدیریت ایران، نماینده رئیس‌جمهور در هیأت مقررات زدایی سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، ریاست شورای عالی پژوهشی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام به مدت دو سال، عضویت در شورای برنامه‌ریزی رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدت ده سال نیز از سوابق اجرایی عادل آذر است.

گفتنی است، مراسم تودیع مدد، رئیس پیشین مرکز آمار ایران، اسفند ماه پارسال برگزار شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی