بازدید 9051
۱
به دلیل عدم همکاری با نهادهای نظارتی؛

وزارت ورزش، فدراسیون ژیمناستیک را تحریم مالی کرد!

کد خبر: ۹۴۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 05 January 2020

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان با بیان توقف پرداخت‌های مالی به فدراسیون ژیمناستیک گفت: با فدراسیون ژیمناستیک خصومتی نداریم اما این فدراسیون تعامل با مراجع نظارتی و بازرسی برای بحث تخلفات نداشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، ژاله فرامرزیان در جمع خبرنگاران در مورد تخلفات مالی فدراسیون ژیمناستیک افزود: سال گذشته سازمان بازرسی کل کشور گزارشی را در مورد ژیمناستیک به وزارت ورز ش و جوانان ارسال کرد و دو پیشنهاد داد. اینکه خزانه دار و دبیر فدراسیون به هیات تخلفات معرفی شوند که ما این کار را انجام دادیم اما چون این دو نفر کارمند وزارت ورزش نبودند بنابراین در هیات تخلفات پرونده آنها قابلیت رسیدگی نداشت.

 او ادامه داد: از آن موقع به رییس فدراسیون اعلام کردیم تا زمانی که تعیین تکلیف شود ادامه فعالیت این دو نفربه صلاح دولت نیست. ان شاءالله در دادگاه مربوطه، این دو نفر تبرئه شوند و ادامه فعالیت دهند اما تا آن موقع ملزم به اجرای پیشنهادات سازمان بازرسی کل کشور هستیم.

 فرامرزیان در پاسخ به این پرسش که تخلفات را به خود فدراسیون ژیمناستیک هم اعلام کرده‌اند یا خیر؟ تصریح کرد: بله قبلا در یک گزارشی به رییس فدراسیون اعلام شده بود. او مدعی بود با بازرسی کل کشور جلساتی داشته که مسئله رفع شده است اما ما مکاتباتی را داشتیم اما این موضوع را نقض کردند و همچنان بر رای خود پا برجا بودند. امیدوارم  رییس فدراسیون اقدام قانونی را انجام دهد تا آن مدت هم به دلیل صلاح دولت، نمی توانیم پرداختی از منابع دولت داشته باشیم و از زمانی که مکاتبه کرده‌ایم هم این مبلغ را هم پرداخت نکرده‌ایم. امیدوارم محدودیت ما را که رسما و حضور در سه جلسه به او گفته‌ایم بپذیرد. ما خصومتی نداریم صرفا در عرصه وظیفه خود کار می کنم.

او هم چنین گفت: این صحبت ها که من می‌خواهم رییس فدراسیون شوم را تکذیب می‌کنم چون جنس تخصص من نیست و حتی قابل تصور برای من نیست. امیدوارم رییس فدراسیون ژیمناستیک از تخلفات مطرح شده در دادگاها رای برائت بگیرد.

فرامرزیان در مورد تغییر رییس فدراسیون نیز تاکید کرد: من مرجع تصمیم‌گیری در این مورد نیستم و مسئولیت حوزه خودم را دارم. این تخلفات ممکن است در فدراسیون های دیگر هم باشد اما در مورد این فدراسیون تعامل صورت نگرفته تا مشکلات حل  و فصل شود و مسئله اصلی این فدراسیون، عدم تعامل با مراجع نظارتی و بازرسی است که باعث شده مسیر اصلاحی قابل رویت نباشد. ما منابع دولت را در اختیار دوستان می‌گذاریم بنابراین مسئولیم، در جهت صلاح منابع دولت و ملت کار کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دولت، دولتو تحریم کنه واقعا شاهکاره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر