بازدید 4921

اسکان عزادرارن در برخی از دانشگاه های تهران

کد خبر: ۹۴۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 05 January 2020

دانشگاه های تهران برای اسکان عزادارانی که می خواهند از شهرها و شهرستان های اطراف به تهران بیایند، اعلام آمادگی کردند.

به گزارش مهر، همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی در روز دوشنبه برخی دانشگاه ها برای اسکان عزادارانی که از سایر شهرها و شهرستان ها به تهران می آیند، اعلام آمادگی کرده اند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران اعلام کرده است، برای اسکان عزادارانی که از شهرستان های اطراف تهران و سایر استان‌ها برای مراسم تشییع سردار بزرگ اسلام به تهران می آیند، آمادگی لازم را دارد؛ عزاداران جهت اسکان در مسجدالشهدای دانشگاه علم و صنعت می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۸۸۱۷۰۷۶ تماس بگیرند.

دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه امام صادق (ع) نیز برای اسکان عزاداران اعلام آمادگی کرده اند.

بنا بر اعلام بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)، کسانی که برای شرکت در مراسم تشیع شهید سلیمانی قصد عزیمت به تهران را دارند می‌توانند از امروز، ۱۵ دی ساعت ۲۱ جهت اسکان و پذیرایی به دانشگاه امام صادق (ع) واقع در بزرگراه شهید چمران- پل مدیریت مراجعه کنند.

شماره تماس ۰۹۲۱۰۴۱۹۴۱۸ جهت هماهنگی اسکان و پذیرایی از مهمانان تشیع پیکر شهید سلیمانی در دانشگاه امام صادق (ع) اعلام شده است.

همچنین سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با ارسال نامه‌ای از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواست تا وسیله ایاب و ذهاب دانشجویان علاقمند به شرکت در مراسم تشییع سردار شهید اسلام، سردار قاسم سلیمانی در تهران را فراهم کنند.

بسیج دانشگاه شریف نیز به دنبال اخذ مجوزهای لازم برای اسکان عزاداران در دانشگاه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل