بازدید 55562
۵

آیا مدارس تهران فردا دوشنبه ۱۶ دی ماه تعطیل است؟

کد خبر: ۹۴۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 05 January 2020

با توجه به اینکه امتحانات داخلی و نهایی مدارس برای فردا لغو شده است احتمال اینکه مدارس برای فردا دوشنبه ۱۶ دی ماه تعطیل شوند وجود دارد.

به گزارش تابناک، خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش شب گذشته از لغو امتحانات نهایی مدارس سراسر کشور خبر داد و گفت: رای تسهیل حضور دانش‌آموزان در مراسم تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی امتحانات نهایی و غیر نهایی دانش‌آموزان در روز‌های دوشنبه و سه شنبه این هفته ۱۶ و ۱۷ دی در سراسر کشور برگزار نمی‌شود.

احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش استان تهران در گفت و گوبا خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه ۱۶ دی ماه گرفته شده است یا خیر؟ گفت: تصمیم برای تعطیلی مدارس بر عهده شورای تامین استان است.

وی در ادامه در واکنش به این موضوع که با توجه به اینکه امتحات نهایی و داخلی مدارس برای فردا لغو شده عملا مدارس تعطیل است گفت: تقریبا همین طور است، ولی باید منتظر تصمیم شورای تامین باشیم، ولی احتمال تعطیلی مدارس برای فردا وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سلام .خسته نباشید.چرا مدارس ابتدایی را در تهران و البرز تعطیل نمی کنید؟ خیلی از معلمین و پدر و مادر ها می خواهند در این مراسم شرکت کنند.
با تشکر
به نظر من باید تعطیل کنند
چرا پس تو اینترنت باید خبر دار شیم اینقدر تصمیم گیری سخته ماکه معلممون هر طوری که بشه حتی اگر سنگ هم بباره ازمون امتحان میگیره
سلام دوستان عزیزم ازطرف خودوخانوادم شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی وهمرزمانش رابه خانودهای محترمش وبی تمامی ایران تسلیت میگم
لطفا سه شنبه۱۷دی استان تهران را تعطیل کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار