بازدید 36018

نصب تصویری از سردار سلیمانی در مرز لبنان و اسرائیل

فعالان لبنانی عکس سردار قاسم سلیمانی را در نزدیکی مرز با فلسطین اشغالی قرار دارند و با نوشته‎ای بر روی آن، به وی قول آزادی فلسطین را دادند.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 05 January 2020

فعالان لبنانی عکس سردار قاسم سلیمانی را در نزدیکی مرز با فلسطین اشغالی قرار دارند و با نوشته‎ای بر روی آن، به وی قول آزادی فلسطین را دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، تعدادی از فعالان لبنانی عکسی از سردار «قاسم سلیمانی» را در دروازه «برکه النقار» در مجاوزت خط مرزی با «مزارع شبعا»-ی اشغال شده واقع در جنوب لبنان و مرز با فلسطین اشغالی منتشر کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان «ان ان ای»، فعالان لبنانی بر روی این عکس نوشتند : «با خونت عبور خواهیم کرد».

در همین زمینه ، در بخش‌های مختلفی از جنوب لبنان ، بیلبوردهایی به یاد شهادت قاسم سلیمانی نصب شده است.

اظهارات مقامات مختلف لبنانی در واکنش به شهادت سلیمانی

امروز شخصیت‌های مختلف لبنانی با حضور در سفارت ایران در منطقه «بئر حسن» شهادت قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

بر اساس گزارش «العهد»، «محمد رعد» رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان اعلام کرد، آمریکایی‌ها در روزهای آینده احساس شکست خواهند کرد.

«طونی فرنجیه» رئیس «التکتل الوطنی» هم با حضور در سفارت ایران و اعلام تسلیت تصریح کرد، با این اقدامات منطقه به زانو در نمی‌آیو و مسیر مقاومت ادامه دارد.

وی افزود، سلیمانی از لبنان در جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ حمایت کرد و به این حمایت چه در مقابله با دشمن صهیونیستی و چه مقابله با تروریسم ادامه داد.

«محمد جلال فیروزنیا» از حضور همه قدردانی کرد و گفت، آمریکایی‌ها جنایت زشتی مرتکب شدند و تمام مسؤولیت آن بر عهده خودشان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان