بازدید 5366

برخی مدارس کردستان تعطیل شد

مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهر سقز و زیویه و شهرستان بانه روز یکشنبه در نوبت صبح به علت برودت هوا و ادامه بارش برف و باران تعطیل است.
کد خبر: ۹۴۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ 05 January 2020

مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهر سقز و زیویه و شهرستان بانه روز یکشنبه در نوبت صبح به علت برودت هوا و ادامه بارش برف و باران تعطیل است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سقز، با توجه به بارش برف و پیش بینی هواشناسی استان مبنی بر ادامه بارش ها، سرما و یخبندان، با موافقت فرمانداری شهرستان و مدیریت آموزش و پرورش، مدارس مقطع ابتدایی و مراکز پیش دبستانی شهر و روستاهای سقز و منطقه زیویه در نوبت صبح تعطیل است.

این تعطیلی فقط شامل مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی نوبت صبح است و اگر بارش ها تشدید شود ساعت ۱۱ تعطیلی نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

صبح امروز بارش برف و باران در شهرستان سقز آغاز شد و تا امشب این موج بارشی ادامه داشت، این بارش ها منجر به تعطیلی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی نوبت صبح در سقز و منطقه زیویه شد.

آموزش و پرورش بانه نیز با صدور اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی این شهرستان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به بارش برف و پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارش، سرما و یخبندان با موافقت فرمانداری تمام مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی شهر و روستاهای بانه در نوبت صبح روز یکشنبه تعطیل است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان