بازدید 8121

نامزد دموکرات: مردم آمریکا خواستار جنگ با ایران نیستند

نامزد احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا با انتقاد شدید از ترامپ بابت دامن زدن به تنش‌ها با ایران از ابتدای حضورش در کاخ سفید، تأکید کرد که مردم آمریکا خواستار جنگ با ایران نیستند.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰ 04 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، «الیزابت وارن» نماینده ایالت ماساچوست در سنای آمریکا و یکی از نامزد‌های احتمالی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ با انتقاد از دونالد ترامپ بابت خروج از برجام و دامن زدن به تنش‌ها بین آمریکا و ایران، تأکید کرد که مردم آمریکا خواستار جنگ با ایران نیستند.

الیزابت وارن در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «دونالد ترامپ توافق هسته‌ای با ایران را که داشت جواب می‌داد، پاره کرد. او بار‌ها به تنش‌ها دامن زده است. اکنون او یک مقام ارشد نظامی خارجی را ترور کرده است. وی از نخستین روز حضورش در کاخ سفید در حال پیشروی به سمت جنگ با ایران بوده است، اما مردم آمریکا خواستار این [جنگ]نیستند.»

بامداد امروز جمعه سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس»، جانشین فرمانده نیرو‌های حشد الشعبی و برخی از دیگر اعضای این سازمان در حمله بالگردی ارتش آمریکا که به دستور شخص ترامپ انجام شد، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسیدند؛ حادثه مهمی که تنش‌ها بین آمریکا و ایران را به بالاترین سطح در چند سال اخیر رسانده است.

شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد جنایتکارانی که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، در زمان و مکان مناسب با انقام سختی مواجه خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار