بازدید 13464
۵
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با «تابناک»؛

اقدام تروریستی و جنایتکارانه آمریکا، بدون پاسخ نخواهد ماند/سرفصل جدیدی برای مقابله با آمریکا شکل خواهد گرفت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی، سرفصل جدیدی برای مقابله با آمریکا شکل خواهد گرفت، گفت: دیگر آمریکایی‌ها در خاورمیانه و جهان اسلام احساس امنیت نخواهند کرد و اقدام تروریستی و جنایتکارانه آمریکا بدون پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۹۴۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 03 January 2020

نماینده‌ای که ۵۰ تومان رای می‌خرد، رای خود را به یک سفر می‌فروشد/ عده‌ای رای خود را ارزان می‌فروشندسخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی، سرفصل جدیدی برای مقابله با آمریکا شکل خواهد گرفت، گفت: دیگر آمریکایی‌ها در خاورمیانه و جهان اسلام احساس امنیت نخواهند کرد و اقدام تروریستی و جنایتکارانه آمریکا بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش «تابناک»؛ سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با تابناک با تاکید بر اینکه اقدام جنایتکارانه و تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی بدون پاسخ نخواهد ماند به جلسه ویژه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اشاره و اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی امروز در جلسه‌ای به بررسی ابعاد این موضوع خواهد پرداخت.

وی در تبیین انگیزه اصلی ترامپ برای صدور دستور شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی سال‌ها در مقابل تجاوزگری‌ها، تروریست پروری ها، جنایات و مداخلات آمریکا در منطقه و جهان اسلام ایستاد و دماغ آمریکا را به خاک مالید و کار را به جایی رساند که رئیس جمهور آمریکا یعنی ترامپ جرأت نمی‌کرد روز روشن وارد عراق شود و مجبور بود شبانه و با چراغ خاموش وارد عراق شود؛ این را ترامپ اعتراف کرد که علی رغم هزینه چندمیلیون دلاری در عراق مجبور است با چراغ خاموش وارد پادگان عراق و نه خاک این کشور شود این نشان دهنده نقش قاسم سلیمانی است و همین باعث شد شخص ترامپ دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها سال‌ها دنبال ترور سردار سلیمانی بودند افزود: آن‌ها برای این کار توطئه‌هایی را طراحی کرده بودند؛ حتی یکی از عملیات تروریستی آن‌ها در کرمان یعنی داخل ایران برنامه‌ریزی شده بود که می‌خواستند در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین سردار سلیمانی را ترور کنند، اما نقشه شان نقش بر آب شد؛ آمریکایی‌ها از سال‌ها قبل دنبال ترور بودند و در نهایت شب گذشته موفق شدند.

نقوی حسینی در پیش بینی از آینده تحولات منطقه با شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: شهادت سردار قاسم سلیمانی فصل جدیدی در منطقه ایجاد می‌کند؛ از یک سو میلیون‌ها جوان مسلمان در محور مقاومت و جهان اسلام وجود دارند که دلبسته قاسم سلیمانی بودند و آن‌ها انتقام خواهند گرفت و با انرژی مضاعف و توان بیشتری در مقابل جنایات آمریکا می ایستند. فکر می‌کنم دیگر آمریکایی‌ها در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام احساس امنیت نمی‌کنند و از سوی دیگر شاهد سرفصل جدیدی برای مقابله با آمریکا خواهیم بود.

وی در واکنش به سخنان نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر اینکه دستور ترامپ برای سردار سلیمانی بدون مجوز کنگره انجام شده است گفت: این نشان دهنده خودسری و یاغی گری دولت آمریکاست. آن‌ها اعتراف کردند رئیس جمهوری یاغی و طغیانگر دارند که بخشی از استیضاح ترامپ هم به دلیل سوء استفاده از جایگاه و قدرتش است. آن‌ها باید جلوی خودسری و یاغی گری رئیس جمهورشان را بگیرند و این مشکل آن‌هاست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۵
فقط حرف.
منتظرم ببینم چیکار میکنید
واقعا داریم به کجا میریم؟ به اندازه کافی بدبختی و گرفتاری داریم، دیگه طاقت مصیبت جنگ با آمریکا رو نداریم
ای لشگرصاحب زمان اماده باش اماده باش
بهرنبردی بی امان اماده باش اماده باش
وقوع جنگ برای حکومت ایران مفید است
هر ايراني يك سليماني
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی