بازدید 5312
۱

فیلتر ۱۵ سایت فروش پایان‌نامه و مقاله

مدیرکل حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: حداقل در ۲ مرحله حدود ۱۰ الی ۱۵ سایت فروش پایان نامه و مقاله فیلتر شده و تقاضای فیلتر ۱۰ الی ۱۵ سایت دیگر را نیز ارائه کرده ایم.
کد خبر: ۹۴۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 02 January 2020


به گزارش تابناک، حسین آقا بابایی در گفتگو با مهر درباره آخرین اقدامات در خصوص مدرک فروشی گفت: در حال حاضر سازمان بازرسی کل کشور در زمینه‌های آسیب شناسی، پیشگیری و مقابله با مدرک فروشی با وزارت علوم همکاری داشته و کمک حال ما است. جلسات ما همچنان ادامه خواهد داشت و پرونده‌هایی که از آن‌ها شکایت شده در حال بررسی و پیگیری هستند.

وی درباره آمار و تعداد پرونده‌هایی که در دست بررسی است، ادامه داد: ما نمی‌توانیم آمار ارائه دهیم. گزارش‌ها و موسسات متفاوت هستند و آمار‌ها دایم در حال کم و یا زیادشدن هستند، آنچه در این زمینه مهم بوده پیشگیری است. اگر قسمت عرضه مدیریت شود، این موارد کاهش می‌یابد. دانشگاه‌ها به این موضوع ورود کرده اند و اقدامات خوبی نیز صورت گرفته است.

مدیرکل حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره فیلترینگ سایت‌های فروش پایان‌نامه و مقاله نیز گفت: حداقل در ۲ مرحله حدود ۱۰ الی ۱۵ سایت فیلرشده و تقاضای فیلتر ۱۰ الی ۱۵ سایت دیگر را نیز ارائه کرده ایم. مستندسازی‌های لازم صورت گرفته و قرار است دستور قضایی آن از شعبه نهم در این هفته صادر شود این کار به صورت مستمر انجام شده و به صورت مرتب رصد می‌شود.

وی درباره مجازات و تنبیه افراد متخلف گفت: درباره مجازات افرادی که اقدام به خرید مدرک (پایان نامه) می‌کنند مواردی را احراز و به دانشگاه‌ها ارائه کرده ایم و دانشگاه‌ها در حال بررسی آن در کمیته‌ها هستند و باید هیات‌های انتظامی دانشگاه‌ها در این زمینه تصمیم بگیرند هنوز موردی به ما ارائه نشده است.

آقابایی همچنین افزود: تقلب علمی در دانشگاه زیر نظام‌های وزارت علوم خیلی کم بوده، ولی دانشگاه‌های غیردولتی همچنان در صدر تقلب علمی قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
چرا فیلتر. صاحبانشون رو پیدا کنید. این دوره زمونه همه فیلتر شکن دارن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل