بازدید 7477
۱

مشاور امنیت‌ملی آمریکا اسم رهبر کره شمالی را نمی‌داند!

مشاور امنیت ملی آمریکا در گفتگو با شبکه "ای‌بی‌اس" در پاسخ به سوالی درباره "هدیه کریسمس" کره شمالی، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را "رییس اون" خطاب کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 31 December 2019

مشاور امنیت ملی آمریکا قاعدتا باید بداند که چگونه یکی از مهم‌ترین دشمنان کشور خود را صدا بزند اما به نظر می‌رسد رابرت اوبراین نام خانوادگی رهبر کرده شمالی را نمی‌داند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا در گفتگو با شبکه "ای‌بی‌اس" در پاسخ به سوالی درباره "هدیه کریسمس" کره شمالی، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را "رییس اون" خطاب کرد.

به گزارش مجله "ویک"، کره شمالی طی هفته‌های گذشته آزمایش‌های موشکی خود را افزایش داده و متعهد شده در صورتی که بن‌بست مذاکرات هسته‌ای ادامه پیدا کنند، یک "هدیه کریسمس" به آمریکا بدهد اما کریسمس بدون هیچ حمله یا پرتاب موشکی سپری شد و اوبراین اظهار کرد، کیم ممکن است در تهدید خود تجدید نظر کرده باشد.

وی افزود، با این حال "ما همواره بر وضعیت نظارت خواهیم کرد زیرا رییس اون گفته طی ایام کریسمس اتفاقی رخ خواهد داد".

با این جمله بود که اوبراین نشان داد نام و نام خانوادگی کیم جونگ اون را با هم اشتباه گرفته است. او در اصل باید از عبارت "رییس کیم" استفاده می‌کرد.

در صورتی که اوبراین بخواهد جانشین مایک پامپئو، وزیر امور خارجه فعلی آمریکا شود، باید مطالعه‌ای دوباره درباره ترتیب نام‌ها در آسیای شرقی داشته باشد که نام خانوادگی در جایگاه اول و نام فرد در جایگاه دوم قرار می‌گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
آیا می بینی چقدر امریکا و امریکایی ها برای شما مهم اند؟ دقیقا همانقدر شغل و نان برای ما اهمیت دارد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل