بازدید 13424
حسن عباسی:

تصویب FATF برای مردم بدبختی به بار خواهد آورد

اندیشکده یقین با بیان اینکه تصویب FATF برای مردم بدبختی به بار خواهد آورد، گفت: تا زمانی که قوانین مانند چرخه دلار و برداشت سقف سرمایه گذاری در ایران توسط آمریکا حذف نشود هیچ برجامی از سوی دولت کارساز نخواهد شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۲ 31 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس قم، حسن عباسی دوشنبه شب در سخنرانی خود در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) قم با اشاره به اینکه زندگی مومن همواره در گردنه‌های پر فراز و نشیب زندگی بوده است، اظهار کرد: زندگی انسان مومن برای عبور از این گردنه‌های حساس نیازمند فتنه شکن است.

وی با بیان اینکه مومنان با فتنه‌ها مورد آزمون و آزمایش قرار می‌گیرند، عنوان کرد: انسان مومن بدلیل ادعای ایمان باید حتما مورد امتحان قرار بگیرد و این امتحان‌ها نیز از دشواری بسیاری برخوردار است.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی آزمون‌های روزانه و فتنه‌ها آزمون‌های اصلی و سخت‌تر هستند، مطرح کرد: اگر قرار است از این آزمون‌ها در محیط غبارآلود فتنه عبور کنیم نیازمند تبعیت از امام و رهبر جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه باید بدانیم در سبک زندگی ایرانی اسلامی و تمدن نوین اسلامی جایگاه فتنه کجا است، خاطرنشان کرد: فتنه‌ها توده‌هایی هستند که شرایط بال‌زدن و بالا رفتن را برای ما فراهم می‌کنند، و ما نیز باید با بصیرت از این بستر برای رسیدن به تعالی استفاده کنیم.

عباسی با تاکید بر اینکه فتنه انرژی برای رشد انسان است، تصریح کرد: زمانی که جامعه‌ای ادعای حکومت دینی کرد و جامعه اسلامی را به وجود آورد، آن‌گاه فتنه‌ها با حجم گسترده‌تری به وجود خواهند آمد و دامن جامعه را در بر می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به ما تاکید کردند که امام را تنها نگذاریم، یادآور شد: شهدای ما به عنوان الگو‌های جامعه خود را فدای اسلام، قرآن و راه انبیا کردند و رفتند تا خط و راه امام و انقلاب پابرجا بماند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه باید تهدید‌های خط و راه ولایت فقیه و امام را در زمان حال بشناسیم، اضافه کرد: انقلاب اسلامی محصول تلاش و فعالیت انبیاء و اهل بیت (ع) است و در طول تاریخ، چنین زمان چهل ساله‌ای در اختیار ائمه اطهار (ع) قرار نگرفته است.

عباسی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال سه حرکت تخریب ولایت فقیه، تخریب اصل ولایت فقیه و تخریب اسلام است، بیان کرد: تشخیص، تدبیر، تصمیم و اقدام خواص در طول تاریخ اسلام، فتنه‌ها را آشکار و آن‌ها را در بزنگاه‌ها از بین برده است.

وی با بیان اینکه فتنه‌های ۱۰ ساله علیه ولایت فقیه در سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ با برنامه‌ریزی‌های دقیق بوده است، ابراز کرد: برخی‌ها در دیدارهایشان با سران کاخ سفید خواستار افزایش فشار بر جمهوری اسلامی هستند و این گستاخی سران آمریکایی به دلیل اطلاعاتی است که توسط این افراد از داخل به آن‌ها داده می‌شود.

رئیس اندیشکده یقین افزود: خط آقای هاشمی و خاتمی در سخنرانی دختر ایشان در زمان فتنه ۸۸ مشخص شده است که خود فائزه هاشمی تاکید کرده است که کشور توسط هاشمی اداره شده است و تنها در دوره دولت آقای احمدی نژاد ولایت فقیه در اداره جامعه نقش داشته است.

وی با اشاره به اینکه این سران ادعا دارند که باید از اختیارات مقام معظم رهبری کاسته و به اختیارات رئیس جمهور اضافه شود، اظهار داشت: اگرچه فرماندهان نظام توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌شوند، ولی بودجه آن‌ها توسط دولت و ولایت فقیه تامین می‌شود؛ امسال به دستور آقای نوبخت بودجه صداوسیما بدلیل پخش سریال گاندو با تاخیر چندماهه وصول شده است.

عباسی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد: اتفاقات اقتصادی که امروزه گریبان جامعه را گرفته است هیچ ربطی به اقتصاد مقاومتی و اسلامی ندارد و الگوی اصلی آن از مکتب‌های غربی و لیبرال‌ها گرفته شده است.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه نباید بگذاریم مشکلات فعلی را پای اسلام و انقلاب بنویسند، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در هیچ بزنگاه تاریخی از عبارت جنگ تمام عیار استفاده نکردند، ولی در سال ۹۰ ایشان عبارت اینکه ما در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم را بکار بردند.

وی ادامه داد: رئیس میز ایران در سازمان سیا از سال ۹۶ شخصی به نام مایکل آندریا است که به روش سرزمین سوخته اعتقاد دارد، بدین صورت که آشوب‌ها و فتنه‌ها را به خشونت تبدیل کرده و نابودی‌های متعدد را در پیش دارد؛ این شخص همان فردی است که سوریه را آتش کشید.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه تصویب FATF برای مردم بدبختی به بار خواهد آورد، تصریح کرد: تا زمانی که قوانین مانند چرخه دلار و برداشت سقف سرمایه گذاری در ایران توسط آمریکا حذف نشود هیچ برجامی از سوی دولت کارساز نخواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان