بازدید 8410
مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد:

ایجاد ۲۷۰۰۰ شغل تحت ۱۰۰۰۰ طرح در خوزستان

سفر دو روزه رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به استان خوزستان به منظور افتتاح صد‌ها طرح و پروژه اشتغالزایی و عمرانی عصر امروز با حضور محمد مخبر در شهرک‌های اطراف ماهشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ 30 December 2019
به گزارش «تابناک»، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این سفر پس از دیدار صمیمانه با مردم ماهشهر، درجمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ستاد اجرایی فرمان امام چند سال پیش به خوزستان سفری داشتند و قول دادیم که ۲۲ هزار شغل در این استان ایجاد کنیم، در کمترین زمان ممکن توانستیم ۲۷ هزار و ۵۰۰ شغل تحت ۱۰ هزار طرح در این استان ایجاد کنیم.

وی افزود:ایجاد ۲۶ هزار و ۷۰۰ شغل دیگر راهم در دست اقدام داریم که در قالب ۲۷۰۰ طرح اشتغالزایی اجرایی می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بیان داشت: مجموع طرح‌هایی که در استان خوزستان انجام خواهد شد ۱۸ هزار و ۷۰۰ طرح است که ۶۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بودجه اجرای این پروژه‌ها است و پیش‌بینی می‌کنیم که بتوانیم ۸۳ هزار شغل با اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این استان اجرایی کنیم.

مخبر افزود: امروز برخی مسائل و مشکلات ماهشهر و آبادان را بررسی کردیم و از شهرک‌های طالقانی و شهید مدنی هم بازدید‌هایی به عمل آوردیم، عمده درد دل مردم بحث اشتغال و بیکاری است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: امیدواریم به زودی ۲ هزار شغل اجتماع محور ومنطبق بامزیت‌های منطقه دراین شهرک‌ها ایجاد کنیم.

مخبر بیان داشت: از بازارچه شهید طالقانی هم بازدیدی به عمل آمد و مقرر شد که سوله‌هایی برای اسکان بازاریان و فروش محصولات خود با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها احداث شود.

وی افزود: سه مدرسه نیمه‌تمام که حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت در شهرستان ماهشهر وجود دارد که مقرر شد تا مهر ماه با همکاری سازمان نوسازی مدارس این سه مدرسه ۱۲ کلاسه باحمایت ستاد اجرایی به بهره‌برداری برسد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بیان داشت: مقرر شد درخصوص تکمیل ساخت ۲۱ واحد مسکونی که در منطقه شهید مدنی وجود داشت و ساخت آن‌ها بدلیل کمبود منابع به تعویق افتاده بود توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تکمیل و به بهره‌برداری برسد؛ بنابراین گزارش، باحضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام توزیع ۲۰۰۰ بسته لوازم خانگی و اهدای ۵۰۰۰ بسته لوازم التحریر به خانواده‌ها و دانش آموزان مناطق محروم خوزستان آغاز شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی