بازدید 4433

مجموعه دلفیناریوم برج میلاد تعطیل شد

کد خبر: ۹۴۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ 29 December 2019

مدیر روابط عمومی برج میلاد از تعطیلی مجموعه دلفیناریوم به دلیل مرگ مشکوک یک دلفین خبر داد و گفت: پیمانکار دلفیناریوم ماجرا را دیر به ما اعلام کرد.

به گزارش فارس، کسری مدیر روابط عمومی برج میلاد درباره مرگ مشکوک یک دلفین در مجموعه دلفیناریوم برج میلاد اظهار داشت: مجموعه دلفیناریوم توسط برج میلاد به پیمانکار اجاره داده شده ولی مجوز فعالیت آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سازمان محیط‌زیست صادر کرده است.

وی افزود: مدیریت برج میلاد از جنبه‌های حقوقی در حال بررسی بر روی این مسئله است و متاسفانه پیمانکار مجموعه دلفیناریوم مرگ یک دلفین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در طی روزهای اخیر به ما دیر اطلاع داده بودند، ولی پیمانکار اعلام کرده که این قضیه به محیط‌زیست اطلاع داده شده بود.

مدیر روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: به پیمانکار مجموعه دلفیناریوم اعلام کرده‌ایم که برگزاری مراسم در این مجموعه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنسل کنند و فعالیت این مجموعه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

وی بیان داشت: در صورتی که تخلف پیمانکار محرز شود، برخوردهای لازم انجام خواهد گرفت و واحد حقوقی برج میلاد پیگیر این موضوع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل