بازدید 13720
۹
سازمان برنامه و بودجه خطاب به رئیس دیوان محاسبات خواستار شد؛

ادعای حقوق میلیاردی را فورا منتشر کنید!

کد خبر: ۹۴۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 29 December 2019

سازمان برنامه و بودجه خطاب به رئیس دیوان محاسبات نوشت؛ ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره پرداخت حقوق میلیاردی در یکی از شرکت های دولتی را فوراً بررسی و نتایج آن را اعلام کنید.

به گزارش تابناک، در نامه سازمان برنامه و بودجه کشور به رئیس دیوان محاسبات آمده است:

پیرو ادعای یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص پرداخت ماهیانه یک میلیارد تومان به حدود 30 نفر و همچنین ادعای حقوق 41 میلیون تومانی، به یک کارشناس ستادی در یکی از شرکت های دولتی بدون ارائه مستندات و شواهد آن حسب وظایف قانونی و جایگاه نظارتی آن نهاد محترم، خواهشمند است دستور فرمایید با قید فوریت موضوع بررسی و نتایج آن جهت اقدام لازم اعلام گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
خدایا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
پزشکان متخصص همه کارانه 1 میلیاردی میگیرند ... لطفا ملت را احمق فرض نکنید فقط کافی وزیر بهداشت قبل دکتر پزشکیان ببینید چی گفته خود در مورد هم صنفاش
حاجی دلیگانی دم انتخابات میخواست تبلیغات کنه
تشویشاتش خورد به دیوار
بعنوان کارمند با سابقه دولت تایید میکنم که فساد اداری و مالی بیداد میکند در کلیه مراکز دولتی
خودتون هم میدونید هست ولی ...
در حالی که یک کارگر کمتر از ۲ تومن می گیره بالای ۱۰ تومن را رسانه ایی کنید
اگر ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه كه دولت را مكلف نموده طي سال اول اجراي قانون برنامه نسبت به راه اندازي سامانه حقوق و مزايا اقدام كند و امكان تجميع كليه پرداخت ها به مقامات، رؤسا، مديران كليه دستگاههاي اجرايي شامل قواي سه گانه اعم از وزارتخانه ها، سازمانها و مؤسسات و دانشگاهها، شركتهاي دولتي و موسسات انتفاعي وابسته به دولت، بانكها و موسسات اعتباري دولتي، شركتهاي بيمه دولتي، موسسات و نهادهاي عمومي غيردولتي و....را به گونه ايي فراهم كند كه امكان دسترسي براي نهادهاي نظارتي و عموم مردم وجود داشته باشد، ديگر نيازي به اين مكاتبات و ادعاهاي مطروحه از سوي نمايندگان نداشت بلكه هيچ كس جرأت پرداخت و دريافت حقوق نجومي را پيدا نمي كردو واقعاً متأسفم براي نمايندگان مردم كه قانون را تصويب مي كنند و بجاي كنترل و نظارت بر اجراي قانون توسط ديوان محاسبات بايستي دولتمردان ....!!!
چرا به قوه قضائیه نامه نزدن؟
وقتی نظام پرداختی دولت سراپا اشکال دارد و همین آقای نوبخت و آقای پورمحمدی در میزگردها آن را رد میکنند ولی مردم چشم دارند و میبینند آنچه را که اینها نمیخواهند ببینند . من خودم کارمند بازنشسته دولت هستم . وقتی بعد از سی سال با مدرک لیسانس و اشتغال در پستهای کارشناسی و بالاتر با سه تومن حقوق بازنشسته شده و عملا در حداقل خود مانده ام ولی در بعضی از ادارات دولتی مانند سازمان برنامه . دارایی . استانداری . شرکتهایی مانند برق . گاز . مخابرات . آب . پالایشگاهها . گمرک آنچه ریخته پول است و آقایان نیز بدرستی میدانند پس من میبینم باید در طول خدمت بار خود را بست و هیچ امیدی به مقامات از بابت اصلاح نظام پرداخت و هماهنگی حقوق نیست .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار