بازدید 4515

منچستریونایتد، نیوکاسل را گلباران کرد

کد خبر: ۹۴۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵ 26 December 2019

منچستریونایتد در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۴-۱ نیوکاسل را شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان سولسشر در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند، اما در ادامه با زدن چهار گل، به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند. در دقیقه ۱۳ بود که روی ارسال فِرِد، هری مگوایر با ضربه سر می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند، اما توپ با دخالت یترو ویلمز، از بالای دروازه به بیرون رفت.سه دقیقه بعد نوبت بازیکنان نیوکاسل بود که اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه یونایتد ایجاد کنند و جوئلینتون می‌توانست دروازه حریف را باز کند، اما ضربه پای چپ او راهی به چهارچوب دروازه دخیا پیدا نکرد.

ولی در دقیقه ۱۷، این مَتی لانگ استف بود که توانست کلاغ‌ها را پیش بیندازد. روی همکاری با جوئلینتون بود که لانگ استف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه یونایتد فرستاد. یونایتد‌ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و تنها ۷ دقیقه بعد توانستند به گل تساوی برسند. روی یک حرکت خوب تیمی بود که با پاس آندریاس پریرا، مارسیال صاحب موقعیت شد و با یک ضربه خوب از زاویه‌ای نه چندان مساعد، حساب کار را ۱-۱ کرد.

فشار تیم میزبان بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، این تیم در دقیقه ۳۶ به گل دوم رسید. روی اشتباه مدافعان نیوکاسل پشت محوطه جریمه خودی بود که توپ به میسون گرین وود رسید و او هم با یک شوت دیدنی، دروازه حریف را باز کرد. اما این گل هم از شدت حملات یونایتد کم نکرد و این تیم در دقیقه ۴۱ به گل سوم رسید. حرکت خوب فن بیساکا از سمت راست و ارسال او، مقابل دروازه نیوکاسل به راشفورد رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

منچستریونایتد نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۱ به گل چهارم رسیدند. پرس شدید بازیکنان منچستریونایتد در میانه زمین، باز هم بازیکنان نیوکاسل را دچار اشتباه کرد و روی پاس رو به عقب اشتباه از شان لانگ استف، این مارسیال بود که با دوبراوکا تک به تک شد و با یک ضربه چیپ هوشمندانه، اختلاف را به سه گل افزایش داد. منچستریونایتد می‌توانست در دقیقه ۵۷ به گل پنجم برسد این بار دوبراوکا مقابل ضربه پل پوگبا واکنش خوبی داشت و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.در دقیقه ۶۱ ضربه مارسیال به تیر دروازه برخورد کرد تا بهترین فرصت او برای هت تریک از دست برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها