بازدید 7276
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در امور نظامی تاکید کرد

پست‌های مدیریتی را باید به جوانان سپرد

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در امور نظامی و فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا کشور گفت: باید به جوانان نسل سوم و چهارم اعتماد کرد و به آنان پست‌های مدیریتی سپرد، زیرا می‌توانند کشور را به رونق برسانند.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ 25 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در نشست "بصیرت از ۹ دی تا گام دوم انقلاب اسلامی با جوان مومن انقلابی" و آیین تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از ۹ دی به عنوان یک روز باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این روز همانند روز قدس و ۲۲ بهمن ماه یکی از یوم الله‌های انقلاب اسلامی است که برای ما بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه به قدرت ملی و مولفه‌های آن پرداخت و افزود: قدرت‌های نظامی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از جمله مولفه‌های قدرت ملی است که در سه مولفه اول قدرتمند هستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، اما در سه سه تای دیگر باید ثه قدرت بیشتر برشیم.

وی با بیان اینکه قدرت نظامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد، اظهار کرد: با وجود اینکه در اوایل انقلاب هیچ گونه امکانات در وسایل ارتباط جمعی نداشتیم، اما ارتباط قلبی مردم و رهبری امام باعث پیروزی شد.

به گزارش ایسنا، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در امور نظامی و فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا کشور با اشاره به ترور‌های ناجوانمردانه‌ای که در اوایل انقلاب اسلامی و ائتلاف ۴۰ کشور در طول جنگ اتفاق افتاد، بیان کرد: با وجود همه این‌ها نیرو‌های زمینی سپاه و ارتش ما اجازه نمی‌دهند که پوتین نجسی وارد کشور شود.

اسماعیلی با اشاره به قدرت نمایی کشور بخصوص جوانان ما در مقابل شناور‌ها و هواپیما‌های سایر کشور‌ها بخصوص آمریکا در طول چند سال اخیر، گفت: این جوانان باعث شدند جنگی رخ ندهد و باید گفت: در بحث حفاظت از امنیت هوا، زمین و دریا، نیرو‌های سپاه و ارتش و ناجا با یکدیگر رقابت همراه با رفاقت دارند.

وی با بیان اینکه قدرت امنیتی کشورمان چه توسط نیرو‌های امنیتی و چه مردم زبانزد خاص و عام است، تصریح کرد: اطلاعات برای حیات لازم است، اما پاگذاشتن در حریم خصوصی اشخاص اشکال دارد.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در امور نظامی و فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا کشور ۹ دی را نمونه‌ای از قدرت اجتماعی کشور دانست و ادامه داد: این روز بروز و تبلور قدرت کامل اجتماعی کشور ما است چیزی که دنیا کم دارد.

وی از قدرت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی به ترتیب به عنوان بنیادی‌ترین اصل قدرت، گم شده قدرت ملی و پاشنه آشیل یاد کرد و اضافه کرد: از سویی قدرت فرهنگی و ترحیم‌ها از سوی دیگر باعث شده است قدرت اقتصادی دچار ابهام شود.

وی در ادامه یادآور شد: از سال ۷۱ تا ۹۷ یعنی در طول ۲۷ سال به اندازه یک هفتم بودجه کشور یعنی حدود چهار میلیارد دلار اختلاس صورت گیرد در حالیکه در طول جنگ حتی یک ریال هم اختلاس نشد و این نشان می‌دهد جوانان ما در آن زمان تنها به فکر حفظ کشور بودند و به فکر مقام و منصب نبودند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در امور نظامی و فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا کشور با تاکید بر اینکه باید به جوانان نسل سوم و چهار انقلاب اعتماد کرد و به آنان پست‌های مهم سپرد، افزود: همین جوانان در دوران انقلاب و جنگ بودند که کشور را اداره کردند و باید بخش اعظم پست‌هایی که در حال حاضر در اختیار افراد بالای ۵۵ سال است به جوانان سپرد.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که جوان هستند کشور را زودتر به رونق می‌رسانند، خاطر نشان کرد: نیاز نیست شغل‌های جدید ایجاد کرد بلکه باید شغل‌های فعلی که در دست یک سری افراد پا به سن گذاشته است خالی کرد و به جوانان سپرد.

وی رسانه‌ها و احزاب سیاسی را دوبال مردم سالاری دینی عنوان کرد و ادامه داد: برای ارتقای مردم سالاری دینی نیاز است به این دو بها داده شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر