بازدید 5509

دستگیری کلاهبردار فروش خودروهای مصادره‌ای

ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک فردی را که با جعل اسناد تحت عنوان مامور برخی از یگان‌های نیروهای مسلح، در پوشش فروش خودروهای مصادره‌ای اقدام به فعالیت و کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیری وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
کد خبر: ۹۴۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹ 25 December 2019

فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای مامورنما در اندیمشک خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک فردی را که با جعل اسناد تحت عنوان مامور برخی از یگان‌های نیروهای مسلح، در پوشش فروش خودروهای مصادره‌ای اقدام به فعالیت و کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیری وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ با تحقیقات تخصصی، محل اختفای متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه دستگیر کردند.

عباس‌زاده با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیس به ۶ فقره کلاهبرداری اعتراف کرده و تعدادی از شکات و مالباختگان نیز شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده تاکنون کشف شده که متهم مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال وجه حاصل از کلاهبرداری به این روش کسب کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: از مخفیگاه متهم تعدادی معرفی‌نامه، اسناد و مدارک جعلی، تصاویری با البسه نظامی و انتظامی کشف شد. متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی