بازدید 56620

اخراج ۱۳۴ دانشجوی آقازاده از دانشگاه‌های پزشکی

کد خبر: ۹۴۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 23 December 2019

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه صندلی‌های دانشگاه جای نخبگان است نه رانت‌بگیران، گفت: حدود ۱۳۴ دانشجوی آقازاده که از طریق پول و جایگاه والدین خود وارد دانشگاه شده بودند، از دانشگاه بیرون کردیم.

به گزارش تابناک، سعید نمکی در آیین تکریم و معارفه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه این مراسم تنها برای سپردن بار مسئولیت بر دوش یک مدیر است به ریاست جدید دانشگاه توصیه به صبوری کرد و اظهار داشت: دانشگاه را نباید به دام سیاست‌زدگی کشاند.

وی با بیان اینکه نباید واگن علوم پزشکی را به قطار سیاست‌زدگی چسباند، گفت: باید استاد، دانشجو و کارکنان را جذب کرده و با آنان با تکریم برخورد کرد.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه صندلی‌های دانشگاه جای نخبگان است نه رانت‌بگیران، افزود: حدود ۱۳۴ دانشجوی آقازاده و خانم‌زاده که از طریق پول و جایگاه والدین خود وارد دانشگاه شده بودند، از دانشگاه بیرون کردیم، پولدار‌ها به شرط دانایی و نخبگی می‌توانند بر صندلی دانشگاه بنشینند.

نمکی عنوان کرد: من پدرم راننده کامیون و مادرم قالیباف بود، باید فضایی ایجاد کرد تا همه بتوانند تحصیل کنند نه مثل ساسانیان فقط آقازاده‌ها درس بخوانند.

‌وی با تاکید بر اینکه باید جلوی فساد در تمام بخش‌ها ایستاد، گفت: میزان کسری تجهیزات پزشکی و دارو نسبت به سال قبل یک سوم شده است، جلوی فساد در دانشگاه، بخش دارو، بخش اداری در تمام سطوح بایستید و اگر چیزی از وزارت خانه آغشته به فساد به شما تحمیل شد به سطل آشغال بیندازید.

این مقام مسئول تاکید کرد: رفاه کارکنان به ویژه دانشجویان را دریابید و خوابگاه‌های دانشگاه‌ها و مسائل رفاهی آن‌ها را باید پیگیری کرد.

وزیر بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب سبب برون رفت از چالش‌ها می‌شود، عنوان کرد: انتظار داریم که استان فارس در اولویت پیشگیری بر درمان، اولویت درمان سرپایی بر بستری و اجرای طرح‌های ملی سلامت پیشرو شود.

وی با بیان اینکه خدمات ارزشمندی در حوزه پزشکی در کشور رقم خورده است، گفت: پرونده الکترونیک سلامت، بازنگری استقرار پزشک خانواده در فارس، دنبال کردن نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، اجرای طرح بسیج ملی فشار خون که باعث کشف ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مورد فشار خون جدید شد، از سری خدمات ارائه شده در حوزه پزشکی است.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه رئیس جدید دانشگاه، دانشگاه را به دام سیاست‌زدگی نکشاند، گفت: بنده خود بار‌ها اعلام کرده‌ام که وزیر بهداشت اصولگرا، اصلاح طلب، معتدل، زرتشتی، لامذهب و حتی زندانی محکوم به اعدام هستم و معتقدم اگرچه دانشجو باید در عالم سیاست زنده باشد، اما رئیس و هیئت رئیسه نباید در چاله سیاست بیفتند.

منبع: ایلنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۰۵
یک قدم درست حسابی از یک میلیون قدم بر نداشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
اخراج کافی است؟مسببین چه میشوند؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
ساده ای شماهمش فیلمشونه .... امتیاز بهتری می گیرند .حالا ببین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
خوشحال نشو . یه رانت مهمتر بود اینها را بیرون کردندبچه های کلفت ترها را بیارند
استاد منزوی شده!
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
من استاد دانشگاه هستم سطح بچه های ورودی امسال افتضاحه و صدای همه همکاران در اومده!
استاد منزوی شده!
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
ضمنا دور وبر ما که کسی اخراج نشده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
الان رفتن پست بگیرن می گی نه من سند بهت بدم
اونهایی که قبلا با رانت وارد دانشگاه شدند و الان سر کار هستن چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
باید اخراجشون کرد و تاوان بدن
این شد یه چیزی...امیدوارم جلو دانش اموزان بی سوادی رو هم که با پول باباشون که توان رقابت در کنکور رو نداشتند و در خارج در رشته های پزشگی تحصیل میکنند و بزودی با پول صندلی دانشگاهای داخل رو خواهند خرید رو بگیرید...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
اینم مثل اون اتفاقی که در زمان
فرجی
دانا افتاد و با کمک بزرگان برگشتند میشود
ناشناس
| Georgia |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
اونکه وضع مالی پدرش خوبه و در خارج از ایران درس میخونه فکر نمیکنم دیگه تمایلی داشته باشه برگرده ایران وبره توی بیغول اباد کار کنه.
خدا لعنت کند اینها را که اینطور با بچه های مردم بازی می کنند. تنها اخراج کافی نیست باید عوامل اینکار را در جلوی هر دانشگاهی محاکمه شوند تا همه بدانند که فروش صندلی که متعلق به به جوان باهوش و بدون پارتی و بدون رانت می باشد چه بلایی دارد . باید در دادگاه علیه این عوامل اعلام جرم شود .
بنده بعنوان یکی از والدین اعلام جرم می کنم چون واقعا با زندگی بچه های ما چه کردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
ساده ای شما. تا اسامی اعلام نشود ومجازاتشان معلوم من که باور نمی کنم.
يك قدم مثبت ولي اينها كه غم ندارند خودتان فرموديد اقازاده با پول پدرشان ورانت ميروند خارج درس ميخوانند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
می روند خارج ولی سه ماه بعد بر می گردند و در بهترین دانشگاه های کشور پذیرش می گیرند چیزی که در این دهه ها کاملا رایج شدهذ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
خوب برود. مگر حق ندارد درس بخواند؟
اگر راست میگید لطفا" اسامی را هم منتشر کنید . این حق مردم است که بدانند کدامیک از مسئولین مملکت از قدرت سو استفاده میکنند.ولی اگر از همون سری اطلاعات تو جیب بغل دوستان قبلی است که از این حرفها گوشمان پر است.
اگرمیخواهید حرفتان باورپذیر شوداسام دلالان صندلی فروش وزارت بهداشت وهمچنین دانشجویان اخراجی رااعلام نمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
!!!!!بفرما کدوم از موقعیت سوءاستفاده نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
مگرچاقو دسته اش را میبرد
از کجا باور کنیم!؟
باورش سخته. اطلاعات بیشتری منتشر کنید تا بشه باورش کرد.
خب بگویید چه کسایی بودند و فرزندان کدام مقامات بودند.
اگه آغازاده باشن با عنایت آغاهاشون برمیگردن چراغ خاموش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
یک میلیون مثبت به این کامنت باز هم کمه. بالاخره اسمشون "اقازاده" است و همیشه راهی براشون بازه تا برگردن سر صندلیشون. از این مبارزه های پوشال خیلی دیدیم.
عجب! ساسانیان رو خوب اومده
1- بیسوادهایی که از طریق همین رانت ها و دادن پول و یا از طرق غیر قانونی دیگر وارد دانشگاههای دولتی شدند و مشغول به تحصیل هستند را نیز اخراج کردید!!؟؟؟
2- این اخراجی های بیسواد در روزها و یا ماههای بعد که آب از آسیاب افتاد !!! با عناوین و حقه های دیگری به دانشگاههای قبلی و یا دانشگاههای دیگری نمی روند!!!؟؟؟؟
3- فارغ التحصیلان همین رانت ها را نیز مجازات میکنید مثلا" توان و عرضه دارید پروانه شان را باطل کنید!!؟؟؟
طرف دامپزشکی ازاد قبول شده چون باباش هیات علمی انسانی ازاد نجف اباده داره پزشکی ازاد نجف اباد میخونه وروح وروان بچه هایی که ازون به مراتب بهتر بودند رو بهم ریخته یعنی الان اون اخراج میشه ،من که باور نمیکنم ،اخه پدر راستیه اونم خیلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
دقیقا درسته ...بابا مامان درس خوندن اونا هم بعضیاشون همه نه،معلوم نیست چجوری شدن هیات علمی نمیدونم این ژنتیکه
!! باید به ارث برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
اخراج نمیشه ...احتمالا در صورت اصرار رییس دانشگاه ایشان را از ریاست بر می دارند!!!!!!
انهاییکه با رانت وارد شغل های درست حسابی شدن چی
از کجا معلوم راست بگید؟
من پزشکی فداکار و مهربان هستم ولی برای عمل جراحی از شما زیرمیزی می گیرم و اسمش رو میذارم حق العمل. اگه شماهارو می دوشم ناراحت نباشید چون دلسوز شما هستم. اگه به جای 15 دقیقه ویریت کردن در مطب توی 2 دقیقه سر و ته قضیه رو هم میارم به خاطر ثروتمند شدنم نیست بلکه فقط به خاطر این هست که بیماران بیشتری رو معاینه کنم که سریعتر همتون خوب بشید که دوباره باز خوب نشده پیشم بیایید.من با اینکه پولکی نیستم ولی تا دلتون بخواد شما رو می چاپم چون قسم پزشکی خوردم. من عاشق شما مردم هستم و تمام ثروتم و ملک و املاکم و ماشین های آخرین سیستمم و سفرهای خارج از کشورم رو مدیون شما عزیزان و پول شما و جیب شما هستم.
ای کاش اسامی را اعلام کنید و برخورد شدید شود تا عبرت دیگران گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
گرفتن معتاد یا دزد باعث ازبین رفتن اعتیاد و دزدی نمی شود تشکیلات فاسد و مصون حتی حاضر به آوردن اسم مفسدان هم نیستند مگر می شود یک دانشجو تازه به دوران رسیده سرش را باندازد برود پزشکی در یک دانشگاه
امیدوارم درست باشه و با بقیه نیز برخورد شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
نفر 134نفر 18ساله سرشون را انداختند رفتن توی دانشگاه بعد مدیران عدالت محور آنان را اخراج کردند ؟بچه دبستانی هم این ها را باور نمی کند راست میگن اصل ماجرا را می شود بدون خط قرمز تعریف کنند
اگر فقط به حرف وکلامه،منهم کره ماه رفتم....مهم اینه که در عمل با سند ومدرک صحبت کنید...به حرف وکلام،شما بگویید هزار نفر اخراج کردید،..‌،آیا در عمل این اتفاق افتاده....
اونایی که زمینه ساز چنین رانت هایی شده اند رو هم مجازات میکنید یانه
سلام
دیروز آقای وزیر در مورد جلوگیری از ریخت و پاش در وزارتخانه صحبت کردند ولی چند روز قبل هدیه شب یلدای ایشان به صورت آجیل بسته بندی شده از یک برند معروف با حداقل قیمت ۴۰۰ هزار تومان بین کارکنان ستاد وزارتخانه که حدود ۳ هزار نفر هستند توزیع شد آدم کدوم رو میتونه باور کنه
آنهایی که اینها را وارد دانشگاه کردند چه شدند؟ آیا آنها را هم به قوه قضائیه سپردید یا مثل بقیه افتضاحاتی که ماستمالی می شود، ماستمالی کردید؟
گر امر شود که مست گیرند در شهر هر انکه هست گیرند. با این حساب اگر قرار به عدالت باشه 90% مقامات و مسئولین باید با صندلیشون خداحافظی کنن. نمونه اش هم همین فروغی خوش تیپ شبکه سه. کی بود؟ پسر خواهر زن حداد عادل یا من؟
واقعا"باور پذیر نیست مگه کسی جرات دارد به این آقازاده ها بگوید بالای چشمان شهلایشان ابروست
پس کجای کشور درسته با این دولتمردان
ههه اینا برداشتین گنده تر بزارین



باشههههه
پس اونایی که سوادقبولی توکنکورنداشتن ورفتن دانشگاههای خارج والان به بهانه ب گرانی دلار.برگشتن دانشگاههای کشوروپزشکی میخونن .ایناچی؟باپول خودشون رودانشجوی پزشکی نکردن؟چرابایدبهشون مجوزداد؟
لطفا سهمیه دانشگاه رو هم حذف کنید

به خدا من راضی نیستم
حالا کیه ببینه و بشماره!

یه چیزی گفته بنده خدا!
اگر صداقت داشت میگفت اسامیشونو و عاملین این حرکتهای زشتو،
بنده خدا نمیدونه کسی دیگه حرف تنها رو باور نمیکنه باید مستند باشد
انهایی که حقشان خورده شده چی ونتوانستند وارد دانشگاه بشند چی
سلام آقا زاده یعنی شرافت ،اصالت ،پاکی ،لطفا این زالو صفتان را انگل خطاب کنید زین پس با انگل و زالو بگویید
تمام مسئولان این مملکت سربسته و مبهم حرف می زنند، اگر جرات گفتن واضح،‌شفاف و صریح یک خبر را نداری، ساکت باش یا بگو این افراد بودند فرزند این آدمها،‌اینطور وارد شدند این دانشگاهها بودند و ... والا ساکت
اگه راست میگی اسم و مشخصات و گواهی یا مدارک اخراج این انگل زاده ها رو هم درج کنید. منم زیاد حرف میزنم.
الان سوارفضانوردم تو کره مریخ.
حرفه دیگه
تابناک محض رضای خدا شد یه بار تو کامنتی از ما بذاری. مازنده تو مرده نذار آرزو به دل بری
اگر این خبر راست و صادق باشد آفرین بر مسئولی که این کار را کرده و لعنت بر کسی که اونا رو جا زده با رانت.
بی عدالتی هست.زمان جنگ رفتن خارج از کشور جهت فرصت مطالعاتی.الان هم هیئت علمی شدن و سهمیه پیدا کردن.چطور میشه در مقابل این موج ایستاد ؟ بچه ها ی نخبه را موج این امتیاز در خود نوردید کسی به فریادشون نرسید.
آقازاده ها و‌مسوولان‌گندزدن به باورهای مردم
یکی به این بگه باقی کسانی که کنکور دور زدن حالا چند سالی است دارند پزشکی می خوانند چه شد مردی که آنهای که از خارج به ایران به بهانه دلار اصلا کنکور ندادن یا .....
قدم نمایشی خوبی است. اگه منصف و عدالت خواه هستی. انان که در دانشگاه و وزارتخانه پول گرفتند را بعنوان مفسد فی الرض بیخ دیوار بزار. مردم باورتان نمیکنن. چون نیک بنگری همه تزویر میکنند.
به میزان حقیقت موضوع قدم خوبیست
سلام انشاالله تمام سهمیه ها ی ایثارگران و جانبازان و شهدا و غیره هم برداشته شود این افراد باید به طور کامل از دیه بهره‌مند شوند نه اینکه جای نخبگان و افراد با استعداد و تلاشگر را بگیرنداین افراد بی‌سواد که با سهمیه وارد دانشگاه شده‌اند هم باید فکری کرد اکثر پزشکان امروزی که با سهمیه قبول شده اند بیسواد هستند همه این را میدانند ولی جرأت بازگو یا پیگری آن را ندارند چون سریع برچسب ضد انقلاب را به او زده.وازصحنه خارجش می کنند.
بازم هست ۱۳۴ تا خیلی کمه کسانی هستن که از سالهای قبل وارد دانشگاه شدند با همین کار اونا رو هم اخراج کنید.اصلا دانشگاهها رو به فنا فرستادن و درس خوندن رو بی ارزش کردن از اونطرفم که دانشجویانی که خارج از کشورن همین اوضاع رو دارن بعضیاشون فرقی با اینایی که خرید صندلی کردن ندارن
تا زمانیکه سهمیه ها حذف نشوند این مشکلات پابرجا هستن. هر جا سهمیه باشه قطعا پارتی بازی هم تو دلش هست. حالا میخواد سهمیه ایثارگری باشه یا سهمیه بنزین
اگه واقعا اینکار انجام شده، اسامیشون رو اعلام کنید تا مردم به خورده دلشون خنک بشه. دانشگاه های دولتی چی یسه
باسلام .واقعا.چنین کاری از شما برامده باچه جرعتی جللخالق
الان چندین سال هست که باقر لاریجانی یکی از برادران خاندان لاریجانی ها معاون آموزشی وزارت بهداشت در دولت های مختلف بوده و هر وزیری آمده ایشان را برکنار نکرده است این معاونت سهمیه پذیرش در رشته های پزشکی را هرسال در کنکور مشخص می کند ایشان با عملکردشان رانت و انحصارعظیمی در رشته های پزشکی ایجاد کرده اند و مردم را گرفتار .....
اسامی تک تک این انگلها را افشا کنید تا باور کنیم چون من به خدایتان هم باور ندارم چه برسد به خودتان
اگه راست میگید پس چرا کسی راکه من میشناسم با تراز پایین امسال دارد دندانپزشکی دولتی میخوند به خاطر مادرش چون جز هیت علمی
همش دروغه مملکت دست آقازاده هاس تا تونستند فاصلهدی طبقاتی ایجاد کردن بین اقشار جامعه اون هم با حق همین مردم، تا دلت بخواد حق کشی می بینی تو این کشور مسلمان من نخبه ی رشته ی خودم هستم کارشنلسب ارشد با معدل نزدیک به 20 اما باورتون می شه بیکار باشم جای تاسف داره دور و برم و که نگاه می کنم می بینم همه با روابط سر کارن و یا حتی دانشگاه و رشته های پزشکی واقعا جای تاسف داره هیچ چیز و هیچ کس سرجای خودش نیست.
اینم یک تندیس پینیکو دماغ دراز .اهدا باید کرد
اين كار جرمه بايد مجازات هم بشن
فقط اعدام.
فرزندم کنکوری بودبه کافی نت رفتم تاباناامیدی مراحل انتخاب رشته دخترم که دانش آموزتیزهوشان ودارای معدل نوزده وشصت تجربی بودرا انجام دهم.نمره هایش بالا ولی رتبه پایین .دخترخانمی باشوق آمدکارت حضورپدرنظامیش درسی سال قبل درجبهه راآوردتابی دغدغه وبا نمره ای کمترازدخترمن درکنکورقبول شودواینکه بابا ازت متشکرم .دخترک بدحجاب بود وخوشحال امادخترچادری من نمی تواندبه پدرش افتخارکند.چون من استاددانشگاهم ونزدیک سی سال به فرزندان وطن آموزش می دهم احتمالا ماباعث انحراف مردم شده ایم .یادهجمه هابه سهمیه خیالی هیات علمی افتادم ودلم برای خودم وانبوه والدین داوطلبانی که باحسرت بایدورودعزیززادگان وآقازادگان به بهترین رشته ها راشاهدباشندسوخت.واقعااینکه شماسی سال قبل درعمل به وظیفه شغلی ات به جبهه رفته باشی وسالم هم برگشته باشی می تواندتوجیه رفتن دخترت که دهسال پس ازجنگ متولد شده به دانشگاه باشد؟آقای وزیراینها به دانشگاه می روندمگرساسانیان چه می کردند؟
آمار افراد اینجوری که در گذشته وارد دانشگاه شده اند و حق صدها بلکه هزاران مستعد را ضایع کرده اند دارید ؟ می توانید از آنها عذر خواهی کنید ؟
این مسئله باید از راه قضایی باهاش برخورد کرد.
نباید در مورد این چنین مسائل دلسرد باشیم.هم رشوه ده وهم رشوه گیر باید باهاشان در ملاء برخورد جدی صورت بگیرد تا درسی برای سایرین بشه.
مردم مشتاق عدالت هستند .مردم مشتاق انسانیت هستند .مردم تشنه عدالت هستند .به خدا اگر 40 سال مملکت را بر پایه بی عدالتی بنا نهادید.یک روزی فرو خواهد ریخت ..................عدالت عدالت برابری .انسانیت ......شجاعت .مهربانی .مردم دوستی .انصاف .همه خصلت یک ایرانی اصیل است ....
یادمه اوایل دولت روحانی اومد بر علیه دولت قبلی تو سهمیه دکتری کلی تبلیغ و شانتاژ راه انداخت که عده ای به صورت غیر قانونی وارد دانشگاه شدن و فلان و بیسار .... بعد که بازرسی بعمل اومد کذب قضیه مشخص شد . معلوم شد دولت روحانی دست پیش گرفته که پس نیفته .!
انقد سوالهای کنکور را خریدند و فارغ التحصیل شدند و پست گرفتند و .....
آقای وزیر بهداشت عزیز حرفهای قشنگی زدی اما از حرف تا عمل فرسنگها فاصله است در استان کرمانشاه نمایندگان بر روی رییس دانشگاه فشار اوردند و ادمهای سیاست زده و سیاسی کار و باند باز را در راس برخی معاونت ها گذاشتند این معاونتها نیز یک اتوبوس ادم با خودشان بردند از پسر خاله و دختر خاله و برادرزاده نماینده و و....حتی تا ابدارچی را از باند خودشان گذاشتند جالب اینکه بجای اینکه رسیدگی به کمبود دارو و مشکلات تجهیزات رسیدگی کنند مشغول انجام سفارشات گوناگون نماینده حامیشان هستند از پرداخت سریعتر طلب شرکتها گرفته تا دادن اسهمیه اضافه متادون برای فروش در بازار ازاد به یکی از وابستگان نزدیک یک نماینده!!!!که خود آن فرد معتاد و غیر پزشک است...واقعا آقای نمکی حرفهای خوبی زدی اما عالم بی عمل مثل درخت بی ثمر است.
یعنی اونایی که با قبولی در دامپزشکی دانشگاههای تیپ 2 اومدن پزشکی دانشگاههای تیپ1 ثبت نام کردن اخراج میشن؟ واقعا؟
نابغه ها امسال پشت کنکور موندن. سیاه بازی در نیاورید 60 درصد ورودیهای امسال در سراسری و آزاد با تقلب وارد شدند
مردم كره جنوبي با نخست وزيرشان براي راهيابي يك نفر از آشنايان به دانشگاه رانت كرده بودچكار كردند حتما شنيدند
سلام این را اخراج کردن پس او نایی که با پارتی رفتن سرکار چی میشه من با مدرک بالاتر نتونستم سرکار برم5سال از این اداره به اون اداره میرم هیچ کاری نتونستم بکنم چند تا مقاله دارم در صورتی که همسایه ما بخاطر پارتی مدرکش از منم پایین تر رفته سرکار. هم رشته هستیم اگر راست میگن اونا را اخراج کردن پس این را هم اخراج کنند
حال همه ما خوب است اما تو باور نکن.
بابا اگر راست میگن هزار نفر دیگه رو که با رانت و سهمیه رفتن بالا رو معرفی کنند
اصلا اکثریت اونهایی که بقول خودشان درست هم بودند
اگر بری ببینی پدرشان یا مادرشان سهمیه ای داشتند
جالب تر اینکه همه اینها فرزندان خود مسولین هستند
و سهم شان را از انقلاب دارند میخورند
چي فکر کرديم و چي شد؟؟؟ شرم آور است.
کاملا دروغ هست کسی اخراج نمی شه
لیست را اعلام کنن
فرقی ندارد با پول باشد یا با سهمیه، وقتی دانش اموزی با توانایی خودش وارد دانشگاه نشه وبیسواد وتنبل باشه فقط چون سهمیه دارد از هر نوعی و رتبه اش ازون بینوایی یک حداقل سه سال عمرش را مثل غار نشینا می شینه خونه ودرس می خونه می افته جلو وقبول می شه حق بچه مردم ازشون گرفته می شه ای کاش این سهمیه ها در دانشگاه بکار نمی رفت
"مساله این است که آنان چگونه وارد شده بودند؟ آیا مجاز بودند؟ اگر بودند چرا اخراج شده‌اند؟ اگر مجاز نبودند، همین‌طوری که سرشان را نینداختند پایین و وارد دانشگاه شوند، حتما کسانی به آنان کمک کرده‌اند و کسانی نیز در وظیفه نظارتی خود کوتاهی کرده‌اند یا حتی کسانی توصیه به این تخلف کرده‌اند. این‌ها را اعلام کنید؛ و الا اخراج این افراد که کمترین گام است. به‌علاوه سال‌های گذشته چه می‌شود؟ تا آن‌ها را اعلام نکنید این مساله حل نمی‌شود. از سوی دیگر اسامی این ۱۳۴ نفر چیست؟ چرا نباید نام آنان اعلام شود؟ مگر مرتکب جرم نشده‌اند؟ پرونده آنان در کجا است؟ نپرداختن به این پرسش‌ها و عدم درج نام آنان، بهترین دلیل است که هیچ اراده‌ای برای حل این تخلفات وجود ندارد."
باسلام.جناب وزیر دست مریزاد که جلوی ورود خیل عظیم پزشکان بیسواد گرفتی.اما درد علم ما زمانی شروع شد.که عین قارچ مویسسه ها ومدارس غیر دولتی وواحدهای دانشگاهی را به کسانی سپردند که شرافت معلمی وسواد ودانش رازیر سوال بردند.بنده به عنوان یک معلم قدیمی این روش حاکم درکشور را درمقطع علم وسواد اموزی قبول ندارم.ودست اندرکاران این روش رانفرین می کنم.
منم بعنوان یکی از والدین بچه هایی که حقشون ضایع شد باور نمیکنم بعدش هم 134 چیه یقین به همه میدم خیلی بیش از این خصوصاً توی 7-8 سال اخیر وارد رشته های پزشکی و دندان و دارو شدن با رتبه های بسیار بالا چه در پردیس های دانشگاههای دولتی چه آزاد و پردیس های اون. حق امثال بچه های ما چی میشه؟
اگه راسته ک اخراج شدن پس چرا اعلام تکمیل طرفیت نکردن ؟؟پس حق اونایی ک امسال با بدبختی کنکور دادن و حقشون خورده شد چی میشه؟؟
اگه راسته اسامی رو با مدارک نشون بدین
گر رسم شود که مستان گیرند
هرکس که درشهر هست همه آن گیرند
بیشتر مقامات و مسئولین همینطوری مدرک گرفتند با رانت و پارتی کسی کارشون داره؟؟؟؟؟؟
سلام: خوب جناب وزير اگه حقيقت داره بي زحمت دستور بديد براي ترم بهمن ماه تكميل ظرفيت(جايگزين 134 نفر آقازاده) اعلام بشه و كسايي كه حقشون خورده شده برن بنشينن روي صندلي دانشگاه. خواهشا به سال آينده موكول نكنيد.
مگه میشه مگه داریم از این سفارشی ها مانند موریانه در تمام ارکان از پزشکی صنعت رسانه وووووو داریم تاوانش را باید مردم بدهند
دوستان میگن اسامی را اعلام نمایید دوستان چندتا از آشنایان هستند عیب است
به احتمال زیاد اخراج شدن تابفرستنشون خارج از کشور برای ادامه تحصیل بشنوید وباور نکنید
به نظر من دانشگاه ازاد هم نباید پزشکی بگیره
ایران کشوری است که در ان چند هزار نفر بدون استحقاق بورس گرفتند و الان بدون شرم در حال شکایت به دیوان عالی برای استخدام خود هستند انتظار داریداین خبر را باور کنیم؟ وقتی اسمی اعلام نمی شود و مجازاتی برای افراد متخلف وجود ندارد می توان تعداد را دویست یا سیصد هم اعلام کرد.
وایویلا ..134 اقازاده ..خدا لعنتتون کنه ... بچه من بهترین نمره داشت قبولش نکردند بدلیل انکه سهمیه ها و اقا زادها صندلیهارو پر کردند .خدا لعننتتون کنه که حق را ناحق مییکنید ..باید مسببین اعدام شوند
می گفتید تاجرمی ثابت نشده نباید نام مجرم احتمالی درج شود حالا که اینها را از تحصیل منع کرده اید یعنی که جرمشان محرز بوده و قبل از منع از تحصیل با مقامات قضایی هماهنگ بوده اید حالا چرا اسامی آین ها و پدو مادرانشان را اعلام نمی کنید آن استادی که سؤالات را به این ها فروخته چی؟ واما چه کسانی در این سه دهه وضع فساد مالی ،اخلاقی ،سیاسی، اجتماعی و.... را در کشور اسلامی به این روز سیاه نشانده اند ؟ به حاکمیت و صدارت سیاهشان ادامه می دهند تا به قول آقای افروغ کشور متلاشی شود ؟ عمری خورده اند و برای هفتاد پشتشان غارت کرده اند چرا کنار نمی روند ؟ عملکرد اینان براساس دین اسلام و سیره پیامبر و ائمه است ؟ مردم حق ندارند برداشت خودشان را از ارزش ها در این شرایط بی ارزشی داشته باشند ؟
یک ماه دیگه همشون بر میگردن دوباره سر کلاس همین که آب از آسیاب افتاد کی دیده مگه سندی رو کردن اینا همشون استاد اجرای نمایشهای عامه پسندند
بخشش . لازم نیست. اعدمشان کنید
سلام منم باورم نمیشناسم. آگه جناب وزیر راسته میگه اسامی آنها را اعلام فرمایید ومسببین این کار را محاکمه کنید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان