بازدید 4314

خودرو‌های دارای آلایندگی زیاد فک پلاک می‌شوند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تاکید بر فک پلاک خودرو‌های دارای آلایندگی بیش از حد گفت: مردم می‌توانند خودرو‌هایی که باعث ایجاد آلایندگی زیاد و اذیت می‌شوند را از طریق ۱۱۰ به پلیس معرفی کنند.
کد خبر: ۹۴۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۲ 23 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار کیومرث عزیزی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آلایندگی هوا و دودزایی برخی خودرو‌ها اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی آلودگی هوا همه ما ملزم به رعایت هستیم به ویژه خودرو‌هایی که به دلیل مشکل فنی دودزا هستند و سطح آلایندگی شان بیش از سایر خودروهاست.

وی با اشاره به وظایف پلیس در این زمینه ادامه داد: پلیس هم وظیفه دارد زمانی که خودرو‌های آلاینده را می‌بیند آن‌ها را متوقف و فک پلاک کرده و برگ گسیل به تعمیرگاه به رانندگان این خودرو‌ها دهد تا نقص فنی مشخص شده توسط پلیس را برطرف کنند و بعد از رفع مشکل پلاک خودروشان را تحویل بگیرند تا بتوانند تردد داشته باشند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران عدم اطلاع شهروندان از قانون را نشان تبرئه ندانست و گفت: مردم شاید اطلاع از قانون نداشته باشند، اما اطلاع نداشتن از قانون باعث تبرئه از موضوع نمی‌شود و باید بدانند اگر یک خودرو دارای آلایندگی بیش از حدی که در قانون تعریف شده است باشد و در ظاهر دودزا بودنش مشخص شود مالک باید نسبت به رفع آن اقدام و به تعمیرگاه مراجعه کند.

سردار عزیزی تصریح کرد: اگر در جایی خودرو‌های دودزا باعث اذیت مردم شود مردم می‌توانند این موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در جریان بگذارند و خودرو توسط همکاران مان در پلیس راهور متوقف و اعزام به تعمیرگاه انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل