بازدید 24661
۲

مدارس تهران فردا دوم دی ماه تعطیل است؟

احتمال تعطیلی مدارس تهران برای فردا دوشنبه ۲ دی ماه نیز وجود دارد، ولی تاکنون استانداری تهران و کارگروه اضطرار آلودگی هوا تصمیمی درباره آن اتخاذ نکرده است.
کد خبر: ۹۴۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ 22 December 2019

احتمال تعطیلی مدارس تهران برای فردا دوشنبه ۲ دی ماه نیز وجود دارد، ولی تاکنون استانداری تهران و کارگروه اضطرار آلودگی هوا تصمیمی درباره آن اتخاذ نکرده است.

به گزارش تابناک به نقل از میزان، مدارس شهر تهران و ۵ شهرستان استان تهران امروز و روز گذشته شنبه ۳۰ آذر و یکشنبه ۱ دی ماه به دلیل بالا رفتن غلظت آلاینده‌های جوی و با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران تعطیل شدند.

با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر پایداری هوا و شاخص آلودگی هوای تهران که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۸ و ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است احتمال تعطیلی مدارس تهران برای فردا دوشنبه ۲ دی ماه نیز وجود دارد، ولی تاکنون استانداری تهران و کارگروه اضطرار آلودگی هوا تصمیمی درباره آن اتخاذ نکرده است.
علاوه بر این خبر‌هایی تائید نشده در برخی کانال‌های خبری دست به دست می‌شود با این محتوا: "بر اساس پیگیری‌های در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا با توجه به پایداری شرایط جوی و ادامه آلودگی هوا، تعطیلی مدارس تهران تاپایان هفته جاری تصویب و اطلاع رسانی آن به ساعات آینده موکول شده است" که تاکنون تائید نشده است؛ لذا هر گونه اعلام تعطیلی مدارس از سوی مراجع رسمی در این خبر اعلام خواهد شد.

به محض اعلام تعطیلی مدارس اطلاع رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
اوونی که دستور تولید و توزیع بنزین فاسد و آلوده را داده چرا پاسخگو نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بله تعطیل است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها