بازدید 5564
۱

دستگیری سارقان مسلح مامورنما در شهرستان اهواز

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح مامورنما با ۱۶ فقره سرقت مسلحانه و به عنف در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 22 December 2019

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح مامورنما با ۱۶ فقره سرقت مسلحانه و به عنف در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از خودروهای شوتی محور «اهواز _ ماهشهر» توسط سرنشینان یک خودروی پژو ۴۰۵ که در پوشش مأمور پلیس، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

سردار عباس زاده بیان کرد: مأموران کلانتری ۲۶ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تشکیل اکیپ ویژه گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند باند چهار نفره سارقان مسلح مامورنما را با خودروی مورد نظر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۶ فقره سرقت مسلحانه و به عنف تحت عنوان مأمور پلیس اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه شکاری به همراه ۳۱ عدد فشنگ مربوطه و اموال سرقتی از قبیل ۲۱۶ دستگاه سشوار برقی، ۱۹۹ دستگاه ماشین اصلاح صورت و ۱۴۹ دستگاه اتو موی برقی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
این خبر که مال 10روز پیشه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی