بازدید 5914

درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در ایرانشهر

کد خبر: ۹۴۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ 21 December 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر اینکه اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی قصد جا به جایی یک محموله سنگین مواد مخدر از شهرستان ایرانشهر به بخش‌های مرکزی کشور را دارند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام بامداد امروز قاچاقچیان را هنگام جابه جایی محموله مواد مخدر با یک دستگاه تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حوالی یکی از روستا‌های منطقه شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با قرار گرفتن در منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پرحجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه، متواری شدند. در این عملیات ضمن به هلاکت رسیدن یکی از قاچاقچیان، در بازرسی از خودرو‌های به جا مانده ۲ تن و ۲۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، کشف شد.

سردار قنبری با تقدیر از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در انهدام این باند، افزود: برخورد با قاچاق مواد مخدر در اولویت کار‌های پلیس است و نیروی انتظامی با تمام توان در این راه خواهد ایستاد.

۷ میلیارد ریال داروی قاچاق از یک انبار کشف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه همچنین اعلام کرد: در پی اخبار واصله به ماموران یکی از کلانتری‌های زاهدان مبنی بر اینکه افرادی با دپوی مقادیری قابل توجه دارو در یک انبار کالا در این شهر قصد خروج غیرقانونی آن‌ها از مرز‌های شرقی کشور را دارند موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات و حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضایی در بازرسی از محل تعداد ۵۳۶ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص و کپسول را شامل ۲۲۰ هزار ۸۰۰ قرص "ال‌ای دی"، ۸۶ هزار و ۴۰۰ قرص "فنوباربیتال"، ۲۲۹ هزار و ۵۰۰ کپسول "تتراسایکلین" به همراه ۱۳۲۰ آمپول "سفتراکس" که همگی فاقد مجوز‌های حمل و باربری قانونی بودند کشف کردند که ارزش ریالی دارو‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار قنبری با اشاره به دستگیری دو فرد متخلف در این رابطه، خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های تکمیلی، به قصد و نیت خود برای خروج غیرقانونی این دارو‌ها به کشور پاکستان اعتراف کردند.

وی درپایان با تاکید بر تاثیر مخرب پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور از عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده خبر داد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در خصوص فعالیت قاچاقچیان کالا، ارز و سوخت را از طریق تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی