بازدید 11904
۴

جهش آخر پاییزی سکه از صبح امروز

کد خبر: ۹۴۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 21 December 2019

رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف گفت: نوسانات ارز باعث شده تا از صبح امروز قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید را از ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسانده است.

به گزارش تابناک، محمد کشتی آرای در گفتگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: قیمت طلا در ایران تحت تاثیر دو عامل نرخ ارز و قیمت جهانی طلا است. اونس جهانی در هفته گذشته با افزایش ۴ دلاری همراه است، اما دلیل اصلی نوسان بازار مربوط به تغییر قیمت ارز است.

وی ادامه داد: بنابراین نوسانات بازار ارز باعث شده تا قیمت سکه نسبت به اوایل هفته گذشته افزایش ۱۵۰ هزار تومانی داشته باشد. همچنین نوسانات ارز، از صبح امروز قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید را از ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسانده است. این افزایش در حالی است که قیمت جهانی طلا تغییری نکرده است.

این کارشناس بازار طلا با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر قیمت اونس جهانی ۱۴۷۹ دلار، قیمت سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان است.

به گفته وی قیمت هر قطعه سکه گرمی ۹۱۰ هزار تومان، هر مثقال طلا دو میلیون تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۶۳ هزار تومان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بازم احتمالا جمشید بسم اله میخوان بگیرن.
جهش؟؟
حالتان خوبه؟؟
نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران با اشاره به دستاورد مثبت سفر رئیس جمهور به ژاپن، معتقد است قیمت طلا در روز‌های پایانی سال ۲۰۱۹ همچنان روند کاهشی دارد.

به گزارش تابناک به نقل از تجارت نیوز؛ در هفته اخیر تنها بازاری که بازدهی منفی داشت دلار بود، این موضوع ممکن است نشات گرفته از سفر اخیر حسن روحانی، رئیس جمهور به مالزی و ژاپن باشد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اخوی بازار ما هردمبیل شده وگرنه قیمت سکه با دلار 13100 تومان و اونس 1479 دلاری همین 4560000 تومان است و قیمت روزهای قبلی حباب منفی داشته که الان جبران شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار