بازدید 3645

خواهش شمشیربازی از علیرضا دبیر: سالن را پس بده!

کد خبر: ۹۴۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 21 December 2019

رییس فدراسیون ششمیربازی گفت: برای شرکت توسعه و تجهیز ثابت شد سالن آزادی متعلق به شمشیربازی است، اما فعلا کشتی آنجا مستقر است.

به گزارش تابناک ورزشی، فضل الله باقرزاده درباره جلسه با رییس شرکت توسعه و تجهیز برای پس گرفتن سالن شمشیربازی آزادی بیان کرد: جلسه خوبی با آقای کریمی داشتیم و او با سعه صدر برخورد کرد و برایش ثابت شد سالن آزادی متعلق به شمشیربازی است. اطلاعات لازم را نداشت و زمانی که ما اسناد و مدارک را دادیم متوجه شد و قرار است تصمیمات لازم گرفته شود.

باقرزاده در پاسخ به این پرسش که سالن آزادی هم اکنون در اختیار کشتی است بنابراین فعلا خبری از پس گرفتن آن خواهد بود؟ تصریح کرد: فعلا فدراسیون کشتی آنجا مستقر است و هر زمان فدراسیون کشتی آنجا را ترک کند، سالن براساس اسناد و مدارک به شمشیربازی تعلق می‌گیرد. همه در ورزش ایران می‌دانند که سالن شمشیربازی کدام سالن است. من همین جا از آقای علیرضا دبیر خواهش می‌کنم سالن ما را پس بدهد (باخنده).

او ادامه داد: برای المپیک ۲۰۱۲ قرار بود کشتی شش ماه آنجا مستقر شود و به نوعی سالن را قرض گرفتند تا تمرینات خود را برای المپیک انجام دهند. مصوبات آن در شورای عالی معاونین موجود است، اما دیگر سالن را پس ندادند و ما هم هر کاری کردیم زورمان به کشتی نرسید.

رییس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به نتایج سابریست‌ها در سال‌های اخیر گفت: ما با این شرایط چنین نتایجی می‌گیریم و مطمئن باشید اگر امکاناتمان بهتر بود، خیلی بهتر از این نتیجه می‌گرفتیم. چهار سهمیه المپیک می‌گیریم و شانس مدال المپیک هستیم و این را نه تنها من بلکه همه کارشناس‌های مطرح ورزش می‌گویند، اما با این شرایط سالن ما قرار است سر از جای دیگر در بیاورد.

او افزود: چند سال پیش کسی روی شمشیربازی حساب باز نمی‌کرد، اما الان همه به من می‌گویند از سابر مدال می‌خواهند.

باقرزاده در مورد توجهی که شمشیربازی احتیاج دارد نیز گفت: من در حق ملی پوشان کوتاهی نمی‌کنم و از خودشان هم بپرسید از باقرزاده راضی هستند یا نه. سعی می‌کنم تمام جوانب را در نظر بگیرم تا حداقل نیاز‌های آن‌ها برطرف شود. ان شاءالله در توکیو هم مدال می‌گیریم تا مردم خوشحال شوند. البته من دیداری با آقای علی نژاد داشتم که دیدار خیلی خوبی بود و به صورت عملی هم دارد از ما حمایت می‌شود. او با شور و شوق کار‌ها را پیگیری می‌کند و این واقعا ارزشمند است.

او در مورد تلاش برای کسب سهمیه المپیک در اپه و فلوره نیز تاکید کرد: مسابقات زون آسیا را اوایل سال آینده پیش رو داریم. در بخش مردان بهترین شمشیربازان اپه و فلوره و سه ششمیرباز خانم در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره به مسابقات اعزام می‌شوند. ما چندین انتخابی برگزار می‌کنیم و این انتخابی‌ها هم کامل تحت نظارت خودم خواهد بود تا حقی از هیچ کسی ضایع نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل