بازدید 6288

هدف دشمن از بین بردن بنیان خانواده است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هدف دشمن در فضاى مجازى و شبکه‌هاى ماهواره‌اى از بین بردن بنیان خانواده است.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶ 20 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدى پنجشنبه‌شب در مراسم ازدواج ١٥٠٠ زوج که به میمنت بزرگداشت ١٥٠٠ شهید هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: تبریک عرض مى‌کنم محضر همه زوج‌هاى جوان و همه پدران و مادران که به یاد ١٥٠٠ شهید استان هرمزگان در این مراسم حاضر شدند.

وی با بیان اینکه چقدر شما خوش‌سلیقه هستید که مراسم ازدواج خود را با نام شهدا گره زدید، افزود: شما را توصیه مى‌کنم به فرزندان صالح و فراوان چراکه فرزند صالح مایه برکت و نشاط زندگى است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وعده خداى بزرگ در خصوص ازدواج اشاره کرد و گفت: خداى متعال در قرآن کریم مى‌فرماید با ازدواج فقیر را غنى مى‌کنم و هیچکس راستگوتر و خوش‌قول‌تر از خدا نیست.

سردار نقدى در توصیه‌اى به جوانان اشاره کرد و یادآور شد: نگذراید سن ازدواج بالا برود چراکه سخت‌گیرى‌ها هم افزایش مى‌یابد، به وعده الهى و رسول خدا عمل کنید و ازدواج را سخت نگیرید چراکه ازدواج سرشار از برکت است.

وی اضافه کرد: خداوند انسان را زوج آفرید چراکه جدایى از خواسته‌هاى شیطان است. زود ازدواج کنید و زود داراى فرزند شوید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همدیگر را تحمل کنید و با یکدیگر در کمال احترام و آرامش سخن بگویید چراکه سلائق مختلف است، به افکار و سلیقه‌های هم احترام بگذارید.

سردار نقدی تصریح کرد: مردى که به همسر خود محبت کند نزد خدا محبوب‌تر است و مردى که براى تأمین روزى خانواده خود تلاش مى‌کند مانند جهاد در راه خداست و نزد الهى به مثابه یک رزمنده است.

وى با بیان اینکه در فراز و نشیب‌هاى زندگى دست هم را بگیرید و صبر پیشه کنید، افزود: به جوسازى‌ها و جنگ روانى‌ها و انحرافاتى که از سوى شیطان‌هاى به ظاهر بشر در فضاى مجازى و شبکه‌هاى ماهواره‌اى جولان داده می‌شود توجه نکنید و از آن پرهیز کنید چراکه آنان به‌دنبال از بین بردن بنیان خانواده و بدبین کردن زن و شوهر نسبت هم تلاش مى‌کنند، سعى کنید به قرآن پناه ببرید و از کلام خدا تأسى بجویید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پایان خاطرنشان ساخت: از خداى متعال به برکت همین شهدایى که آغاز زندگى خود را با نام آنان گره زدید برایتان زندگى سعادتمند همراه با فرزندان فراوان و صالح طلب مى‌کنم و از همه کسانى که امشب این پیوند را رقم زدند و کمک به اجراى این مراسم بزرگ کردند تشکر مى‌کنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان