بازدید 12096

شکست استقلالِ بی استرا مقابل ماشین لوکس تبریز

این اولین باخت استقلال پس از جدایی نامعلوم آندره‌آ استراماچونی بود و استقلالی‌ها پس از ۱۲بازی بدون شکست، در خانه نتیجه را به تیم پرروحیه و جوان رسول خطیبی واگذار کردند. استقلال که بازی رفت با نداشتن مترجم و اعتراض سرمربی ایتالیایی اش مواجه بود، این بار خود سرمربی را نداشت و باز هم باخت.
کد خبر: ۹۴۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ 19 December 2019

تیم ماشین سازی تبریز که در هفته نخست هفته اول لیگ نوزدهم موفق شده بود استقلال استراماچونی را در تبریز مغلوب کند، این بار با نمایشی بسیار دلپذیر و زیبا، تیم آبی را در ورزشگاه آزادی بار دیگر شکست دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم استقلال و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب دیدار‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که ماشین سازی در عین ناباوری و در حالی که گل نخست را دریافت کرده بود، با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. این اولین باخت استقلال پس از جدایی آندره‌آ استراماچونی بود و استقلالی‌ها پس از ۱۲ بازی بدون شکست، در خانه نتیجه را واگذار کردند.

شیخ دیاباته (۲۳) برای استقلال و محمد قادری (۳۴) و احمدرضا زنده‌روح (۵۲ - پنالتی) برای ماشین‌سازی گلزنی کردند تا ماشین سازی همانند دیدار رفت استقلال را شکست دهد و آبی‌پوشان هم بدون استراماچونی طعم شکست را بچشند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ (۷۵ - میلاد زکی‌پور)، علی کریمی، مسعود ریگی (۷۰ - فرشید باقری)، آرش رضاوند (۸۳ - مرتضی تبریزی)، مهدی قائدی و شیخ دیاباته.

سرمربی: بدون مربی!

ترکیب ماشین‌سازی:حامد لک، شاهین توکلی، عزیز معبودی، دوسانتوس، محمد مسلمی‌پور، احمد زنده‌روح، قائم اسلامی‌خواه (۸۱ - محمد خرم‌الحسینی)، سامان نریمان‌جهان، محمد قادری (۸۸ - عرفان افراز)، بابک مرادی و علی آل‌کثیر (۳۹ - فردین عابدینی).

سرمربی: رسول خطیبی

داور: وحید کاظمی

استقلال مثل بازی رفت، مسابقه برگشت را هم در ورزشگاه آزادی به ماشین‌سازی واگذار کرد و نتوانست در نخستین بازی دور برگشت صدرنشینی را حفظ کند. آبی‌ها که سومین بازی بدون استراماچونی را تجربه می‌کردند، برخلاف بازی اخیرشان موفق نشدند به برد برسند تا پایین‌تر از سپاهان و استقلال در رده سوم قرار بگیرند. استقلال که بازی رفت با نداشتن مترجم و اعتراض سرمربی ایتالیایی اش مواجه بود، این بار خود سرمربی را نداشت و باز هم باخت.

شرح گل‌ها

استقلال ۱ - ماشین‌سازی صفر (دقیقه ۲۰: شیخ دیاباته): پاس در عمق علی کریمی به بین مدافعان ماشین‌سازی و شوت زمینی شیخ دیاباته به تیرک عمودی دروازه ماشین‌سازی اصابت کرد و تبدیل به گل شد.

استقلال ۱ - ماشین‌سازی ۱ (دقیقه ۳۴: محمد قادری): پاس به بیرون زیبای علی آل‌کثیر را محمد قادری با حضور به موقع و شوت سرضرب تبدیل به گل مساوی ماشین‌سازان کرد.

استقلال ۱ - ماشین‌سازی ۲ (دقیقه ۵۲: احمدرضا زنده‌روح): پنالتی اعلام شده به سود استقلال را در حالی که حسینی در مرکز دروازه ایستاده بود، احمدرضا زنده‌روح به سمت چپ زد تا ماشین‌سازی را پیش بیاندازد.

ستاره بی چون و چرای این مسابقه، محمد قادری با فرار‌های سریعی از جناح چپ زمین بود که بار‌ها خط دفاعی استقلال را بهم ریخت و یک گل غافلگیر کننده را هم در نیمه اول با شوت زیبای زمینی وارد دروازه آبی‌ها کرد. او در نیمه دوم نیز پُر تلاش ظاهر شد و دریبل‌های او در نهایت کاری کرد تا روزبه چشمی روی او مرتکب خطای پنالتی شود و با همین پنالتی، ماشین‌سازی به گل دوم برسد و استقلال را شکست دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
امسال هم مثل سه سال گذشته ماقهرمانیم با استرا یا بدون استرا !!! مشترکا هم که قهرمان نیم فصل شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
تفاضل گلت را نگاه نکردی آقای مشترک
بله ماموریتها به پایان رسید بازی با پیکان دو امتیاز بازی با ماشینم سه امتیاز همه چی حل شد حالا هم مربی برگرده هیئت مدیره کامل شع...دسخوش به همه این سیاستها....افربن وزارت آفرین...هز همین پنج امتیاز آخر فصل ضربه مبخوریم...
آقای داور خیلی تلاش کرد بازی رو برای استقلال در بیاره اما حیف که نشد.
یکی اینکه آخر نیمه دوم بازیکن ماشین رو معلوم نشد به چه دلیل اخراج کرد،
دوم اینکه نمیخواست سوت پایان بازی رو بزنه، ولی دید خیلی داره تابلو میشه بلاخره تمام کرد بازی رو.
حیف شد، داور خیلی تلاش کرد بازی رو دربیاره اما نشد.
تا آنجا که تجربه کرده ام بیش از نتیجه گیری خوب تیم ، اخلاق و رفتار انسانی ورزشکاران در حین مسابقه اثرات بسیار عمیق و مثبت در ذهن تماشاگران میگذارد . در این مسابقه رفتار های خشن و دور از مردانگی روزبه چشمی بسیار آزار دهنده بود ، حتی بادادن پنالتی باعث رکود تیمش شد . البته همکاری داور مسابقه هم در این رفتار بی تاثیر نبود متاسفانه . بنظرم او باید سه کارت زرد میگرفت . درست در مقابل وی آقای ووریا غفوری با نمرهء بیست بود .
خیلی چسبید قیافه ی وریا دیدن داشت
قادری تو جام جهانی نوجوانان هم عالی بود
جالبه با این سن هم میتونه کمک حال تیم ملی جوانان باشه هم تیم امید ولی چرا دعوت نمیشه الله اعلم
ماشین لوکس؟! هه. اینا همشون جوونای بی ادعا هستن.
بگو سرمربی سیسیلی استقلال
دیگه خیالتون راحت شد؟
عیبی چوخ!
همه تان با تعصب کور. حرف می زنید کدام ماشین لوکس ؟؟چند میلیارد را صرف تیم تهرانی می کنید گزارش طرفدارانه می نویسید د. تلویزیون با حب و بعض گزارش می دهید حتی به زور شبکه خبر یک دور زیر نویس کرد حتی کم مانده بود بازی به دقیقه صد برسانند تا مگر فرجی شود نمی دانم شما ها خودتان لازم باشد شناگر خوبی هستید منتهی آبش فراهم نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر