بازدید 3908

دانشگاه های برگزیده در ارتباط با صنعت معرفی شدند

کد خبر: ۹۴۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 19 December 2019

در حاشیه نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه ها، دانشگاه ها و طرح های برگزیده در ارتباط صنعت معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش مهر، نشست مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور عصر روز گذشته با حضور مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و برخی مدیران و معاونان دستگاه های اجرایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. در حاشیه این نشست دو تفاهم‌نامه گرنت فناوری به امضا رسید.

تفاهم نامه تولید «انگشتانه کامپوزیتی سه لایه دو رو» به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان بین دانشگاه علم و صنعت ایران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یکی از همین تفاهم نامه ها بود که در این نشست به امضا رسید.

همچنین تفاهم‌نامه «گرنت فناوری حوزه فناوری اطلاعات» میان پارک فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت علوم نیز دومین تفاهم نامه‌ای بود که به امضا رسید.

در پایان این نشست دانشگاه های برگزیده در ارتباط با صنعت معرفی و تقدیر شدند. دانشگاه صنعتی شریف به دلیل تعداد قراردادها، دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه خوارزمی از جهت توسعه دوره های مهارت افزایی و اشتغال مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین دانشگاه های علامه طباطبایی، تهران و امیرکبیر به دلیل فعالیت و دستاوردهای شاخص در ارتباط با صنعت به عنوان دانشگاه های «شایسته تقدیر»، معرفی شدند.

در این نشست طرح های برگزیده ارتباط با صنعت نیز اعلام شدند.

حسن علم خواه با طرح توسعه دانش فنی فرایند پوشش دهی با استفاده از مواد آلیاژی بر روی پره توربین بخار از دانشگاه بوعلی سینا همدان، مهدی نکومنش با طرح تولید پلی پروپلین با مقاومت ضربه ای بالا از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بیژن رشیدیان با طراحی و ساخت و پرتاپ ماهواره کوچک (شریف) از دانشگاه شریف، مصطفی صفوی با طرح ساخت و پرتاپ ماهواره کوچک(امیرکبیر) از دانشگاه امیرکبیر از جمله این طرح ها بودند.

همچنین حسین مهدوی با طرح سنتز پلیمر رسانای ویژه با قابلیت تغییر رنگ برگشت پذیر از دانشگاه تهران، مقداری با طرح بهینه سازی ربات دستیار آموزشی زبان اشاره به کودکان ناشنوا، محمد رحیمیان با طرح تهیه فهرست انتشار آلاینده های هوای کلانشهرهای تهران از دانشگاه تهران، ندا محمد اسماعیلی با طراحی الگوی تعالی مدیریت منابع انسانی بخش دولتی از دانشگاه تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار