بازدید 9989
۱

توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت منزل

کد خبر: ۹۴۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 18 December 2019

معاون اجتماعی پلیس یزد گفت: شهروندان برای پیشگیری از سرقت، هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی پلیس یزد توصیه‌هایی به عموم شهروندان در خصوص پیشگیری از سرقت اتومبیل، موتورسیکلت و سرقت منزل ارائه کرد.

او با اشاره به سرقت محتویات خودرو از سوی سارقان حرفه ای، افزود: شهروندان اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند.

معاون اجتماعی پلیس یزد ادامه داد: شهروندان هنگام ترک اتومبیل در‌ها و شیشه‌ها کاملا بسته باشند و از گذاشتن کیف دستی، وجه نقد، موبایل، ضبط کشویی و دیگر وسایل داخل اتومبیل و در معرض دید به نحوی که جلب توجه کند خودداری کنند.

مزیدی به شهروندان هشدار داد: هنگام دریافت پول از بانــک حرکات اطرافیان خود به ویژه راکبان موتورسیکلت‌ها را در داخل و خارج بانک به طور دقیق زیر نظر بگیرند؛ زیرا که معمولاً کیف قاپ‌ها در اطراف بانک ها، دفترخانه ها، مراکز خرید و نقاط خلوت کمین می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در ادامه در خصوص پیشگیری از سرقت منزل، گفت: شهروندان از نگهداری طلا و جواهرات، اشیای گران قیمت و وجوه نقد در منزل خودداری کرده و آن‌ها را به صندوق امانات بانک بسپارند.

سرهنگ مزیدی بیان کرد: مقابل کلیه پنجره‌های قابل دسترسی، نقاط نفوذپذیر، نورگیر‌ها و وروی دیوار‌های کوتاه حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنید.

او گفت: نصب دوربین و آیفن تصویری در منازل در پیشگیری از بروز جرایم و شناسایی مجرمان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
دوستان به جای هشدار یکم بهتر به وظایف محوله عمل کنن سرقت بیداد میکنه،با همون جدیتی که با اغتشاشگران رفتار کردن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان