بازدید 8544
۱

لغو پرواز هواپیمایی ایران ایر یزد به تهران

پرواز شماره ۳۴۲۷ شرکت هواپیمایی ایران ایر یزد به مقصد تهران که قرار بود، ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه دوشنبه شب انجام شود، کنسل شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۳ 17 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، یکی از شهروندان یزدی مسافر این پرواز در این خصوص گفت: ساعت ۱۸:۴۳ امشب این پیام را از سوی شرکت ایران ایر دریافت کردم که در آن اعلام شده بود با یک ساعت تاخیر در ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه انجام می‌شود، اما بلافاصله پیام دیگری دریافت شد که در آن ساعت انجام پرواز همان ساعت بلیت یعنی ۲۱ و ۱۰ دقیقه اعلام شده بود.

وی که خواست نامش فاش نشود ادامه داد: در جریان مراجعه به فرودگاه شهید صدوقی یزد اعلام شد که این پرواز کلا کنسل شده و در خصوص دلیل لغو پرواز کسی پاسخگوی مسافران نبود.

در سایت فرودگاه شهید صدوقی یزد نیز ابطال پرواز شرکت ایران ایر به شماره IRA ۳۴۲۷ تهران درج شده بود که تماس ایرنا برای دریافت اطلاعاتی در خصوص دلیل لغو این پرواز منجر به دریافت پاسخ نشد.

فرودگاه بین المللی یزد مقصد و مبدأ شهر‌های تهران، مشهد، اهواز، کیش و بندرعباس در پرواز‌های داخلی و شهر‌های نجف، بغداد، دمشق، جده و مدینه در پرواز‌های بین المللی است که جابجایی مسافر در این مسیر‌ها توسط حدود ۱۰ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی صورت می‌گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
با سلام.
ضمن تشکر از انعکاس نقطه نظرات هموطنان عزیز بخصوص مردم فهیم یزد.
بنده مدیر منطقه ای هما در یزد هستم و در خصوص این خبر لازم میدانم توضیحاتی را اضافه کنم.
در خصوص پیام های تاخیر باید به عرض برسانم این یک روال قانونی است که تاخیر یک پرواز در میانه مسیر پروازهای بعدی را نیز تحت تاثیر قرار میدهد و بدلیل انعکاسی بودن تاخیرات، شرکت ها از طریق پیامک آخرین وضعیت را به مسافرین اطلاع رسانی میکنند و مورد ذکر شده بدلیل ذخیره زمان و جبران تاخیر این پرواز مجددا به زمان برنامه ای تغییر داده شد.
اما در خصوص کنسلی پرواز ، بنده شخصا به همراه رئیس ایستگاه هما در یزد در محل ترمینال حضور داشتیم و در کوتاه ترین زمان ممکن کنسلی پرواز به اطلاع مسافران رسانده شد. علت کنسلی پرواز بدی آب و هوای مسیر اعلام شد که مرجع تخصصی آن اداره هواشناسی است. و در چنین مواردی طبق دستورالعمل حقوق مسافر که از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تبیین و ابلاغ می شود، همای یزد تمامی خواسته های مسافران در زمینه تغییر یا بازپرداخت هزینه بلیت را تماما انجام داده و موردی که از قانون و وظائف شرکت تخطی شده باشد واقع نشده. عزیزی که این خبر را اطلاع داده در صورت داشتن هرگونه اعتراضی می بایست در فرودگاه فرم شکایت تکمیل و ارائه می کرده تا به شکایت ایشان برطبق مقررات رسیدگی شود. البته ایشان تا دو هفته آینده نیز می توانند از طریق سایت Iranair.com شکایت خود را ارائه دهند. البته چون هویت ایشان مشخص نشده بنده نتوانستم با ایشان تماس بگیرم و تلفنی پیگیر نارضایتی ایشان باشم. به امید سلامتی و بهروزی برای تمام هموطنان عزیز.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار