بازدید 4669

گزارش عملکرد سه ماهه مدیر عامل ایران خودرو + فیلم

در سه ماه گذشته گروه صنعتی ایران خودرو توانسته است حدود 11 میلیون یورو از پول های بلوکه شده خود را از شرکت دانگ فنگ با توجه به عدم امکان همکاری، دریافت کند.
کد خبر: ۹۴۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ 16 December 2019

کاهش ارزبری 16.7 میلیون یورویی، یکی از دستاورهای مدیریتی ایران خودرو + فیلم

در سه ماه گذشته گروه صنعتی ایران خودرو توانسته است حدود 11 میلیون یورو از پول های بلوکه شده خود را از شرکت دانگ فنگ با توجه به عدم امکان همکاری، دریافت کند.

به گزارش تابناک اقتصادی، گروه صنعتی ایران خودرو با استفاده از ظرفیت های داخلی و پیش برد پروژه های ساخت داخل تنها در سه ماه توانسته است که دستاوردهای ویژه ای را برای خود رقم بزند و در نهایت برنامه های کوتاه و بلندمدتی را برای پیشرفت خود در دستور کار قرار بدهد. اقدامات انجام شده در سه ماه گذشته خود را در حوزه زنجیره تامین به خوبی نشان داده است. گروه صنعتی ایران خودرو توانسته است که در عرض سه ماه 32 قطعه از مجموع قطعات هدف گذاری شده جهت ساخت در داخل را به تولید برساند و از این بابت 16.7 میلیون یورو ارزبری کشور را کاهش دهد.

این تنها بخشی از فعالیت های ستاد ساخت داخل جهت خودکفایی قطعات و مجموعه ها می باشد. پیش بینی می شود که با ادامه همین روند، کاهش ارزبری در طول سال از این بابت به 127 میلیون یورو برسد و این رقم تا پایان سال 1399 به 244 میلیون یورو با احتساب تیراژ تولید سالیانه افزایش یابد. هدف گذاری صورت گرفته برای ساخت 85 قطعه در داخل می باشد که این امر قرار است با مشارکت 39 سازنده و در چارچوب 45 پروژه انجام شود.

به علاوه در سه ماه گذشته گروه صنعتی ایران خودرو توانسته است حدود 11 میلیون یورو از پول های بلوکه شده خود را از شرکت دانگ فنگ با توجه به عدم امکان همکاری، دریافت کند.

همچنین شرکت ایران خودرو توانسته است در مدت مذکور، اقلام وارداتی که از یک سال و نیم گذشته در گمرک دپو شده بودند را ترخیص نماید.

مجموع اقدامات فوق باعث شده است تا بازگشت منابع مالی به گروه صنعتی ایران خودرو سرعت بگیرد.

همین طور شرکت ایران خودرو توانسته است در سه ماه گذشته با اقدامات صورت گرفته در قالب ادغام بازارهای فروش و خدمات پس از فروش، هزینه های خود را تا حد ممکن کاهش دهد. همچنین این اقدامات باعث بهبود مستمر وضعیت گروه صنعتی ایران خودرو، افزایش میزان درآمدها، افزایش میزان رضایت مشتریان و بهبود کیفیت خدمات این گروه صنعتی شده است. ضمن اینکه در سه ماه گذشته افزایش میانگین جذب نقدینگی روزانه در شرکت ایران خودرو و کاهش تعهدات معوق باعث شده است تا تعهدات فروش بهتر از گذشته مدیریت شود.

این توسعه عمق ساخت داخل و تولید قطعات داخلی و تکمیل زنجیره ارزش و همچنین توجه ویژه به فروش و خدمات پس از فروش نشان از نهایت تلاش مدیریتی دارد که با همت تمام قد تمام نیروهای خود به آن دست پیدا کرده است و این موفقیت های شرکت ایران خودرو همه مرهون رونق تولید و جهاد خودکفایی است.    

تعداد بازدید : 38

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل