بازدید 5729

دختر گمشده به آغوش خانواده اش بازگشت

کد خبر: ۹۴۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ 16 December 2019

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از اعلام گم شدن ناگهانی دختر نوجوان ۱۷ساله ای خبر داد که روز گذشته با تلاش ماموران پلیس به آغوش خانواده اش بازگشت.

به گزارش مهر، سرهنگ سید محمد گنجه، اظهار کرد: چهارشنبه گذشته، یکی از شهروندان با در دست داشتن پرونده ای از دادسرای شهرستان ری مدعی بود؛ دختر ۱۷ ساله اش، به طور ناگهانی مفقود شده است.

وی بیان داشت: بلافاصله تحقیق و بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت که با تلاش های شبانه روری مأموران سر نخ هایی از محل تردد این دختر گمشده به دست آمد.

گنجه خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد؛ مرد شیطان صفتی که ظاهرا از مدت ها قبل، قصد برقراری رابطه دوستی به بهانه ازدواج با این دختر نوجوان را داشته وی را فریب داده و چندی پیش شرایط فرار او را از خانه مهیا کرده است.

وی تصریح نمود: ماموران پس از رصد و پایش اطلاعاتی، موفق شدند مخفیگاه این مرد شیطان صفت را در حوالی میدان اصلی شهر ری شناسایی و در روز بیست و چهارم آذرماه پس از اخذ دستور قضائی با دستگیری این فرد، دختر نوجوان گمشده به آغوش خانوده اش بازگشت.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به معرفی مرد شیطان صفت به دادسرا به شهروندان توصیه کرد: با همراهی و دوستی با فرزندان خود، بهترین مشاور وی باشید و از آسیب پذیری فرزندانتان جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید که دوران بلوع و نوجوانی حساس ترین دوران زندگی فرزندان شما می باشد با درک متقابل و برآوردن نیازهای عاطفی کودکانتان می توانید بهترین راهنما برای وی باشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار