بازدید 5366

کسب درآمد واقعی و سود مناسب از بورس آموختنی است!

بازار بورس، یک عبارت دو کلمه‌ای است که افراد مختلف برداشت‌های متفاوتی از آن دارند. برخی با شنیدن آن یاد خطرات سرمایه‌گذاری می‌افتند و احساس می‌کنند که امکان اینکه تمام پول و سرمایه‌شان در طول مدت کوتاهی مثلا یک شب از بین برود، بسیار زیاد است.
کد خبر: ۹۴۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 16 December 2019

بازار بورس، یک عبارت دو کلمه‌ای است که افراد مختلف برداشت‌های متفاوتی از آن دارند. برخی با شنیدن آن یاد خطرات سرمایه‌گذاری می‌افتند و احساس می‌کنند که امکان اینکه تمام پول و سرمایه‌شان در طول مدت کوتاهی مثلا یک شب از بین برود، بسیار زیاد است. برخی دیگر هم معتقدند که بورس یعنی معدنی از فرصت‌های ایده‌آل برای رسیدن به درآمد و سود کلان. در هر حال، در دسته هر یک از این افراد که قرار بگیرید، کاملا حق با شماست. چون خرید سهام و فعالیت در بازار بورس هم مانند هر بازار دیگری دارای ابعادی مختلف است که برای رویارویی با چالش‌های آن و بهره‌مندی از فرصت‌هایش نیاز به آگاهی وجود دارد. این آگاهی از طریق آموزش بورس به دست می‌آید. آن وقت دیگر نه نیازی به نگرانی برای از دست رفتن سرمایه به وجود می‌آید و نه خوش‌بینی بی‌جا در شما شکل می‌گیرد و فکر می‌کنید که با سرمایه‌گذاری در مدتی کوتاه و بدون شناخت فراز و فرودهای این بازار می‌توانید به سود برسید. پس برای موفقیت در بازار مذکور باید بدانید که بورس چیست و چطور به شکوفایی مالی‌تان می‌انجامد.

سرمایه گذاری در بورس؛ ورود به هزارتویی از فرصت‌ها

سرمایه گذاری در بورس مانند ورود به یک هزارتوست. اگر راه و چاه را بلد باشید، درپیچ و خم‌های این هزارتو اسیر نخواهید شد. اما امان از روزی که بی‌گدار به آب زده باشید و بی‌مطالعه و آموزش وارد چالش‌های مختلف آن شوید. خرید سهام و فعالیت در بازار آن می‌تواند فرصت‌هایی بی‌بدیل برای‌تان فراهم کند. فرصت‌هایی که قطعا با حضور در زمینه‌های مالی دیگر به ندرت می‌توانید به آنها دست پیدا کنید. برای مثال، ورود به بازار مسکن و سرمایه‌گذاری در آن به ویژه در حال و هوای رکود تورمی، ایده چندان هوشمندانه‌ای نیست. یا مثلا خرید و فروش ارز و طلا به عنوان روشی از سرمایه‌گذاری هم در شرایط پرنوسان این روزهای بازارهای داخلی و جهانی، چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد. اما بازار بورس، بازاری است که پایه‌هایی قانونی دارد و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در چنین فضای رسمی و قانونی، همیشه حتی در زمان‌هایی که اوضاع اقتصادی خراب است، امکان انجام معاملات پرسود وجود دارد و به عبارتی دیگر، نوسانات بازار با وارد کردن ضربات جبران‌ناپذیر به سرمایه شخصی همراه نیست. هر فرد با هر مبلغ از سرمایه می‌تواند وارد این بازار شود و با تصمیم‌گیری‌های درستی که از مطالعه و آموزش به وجود می‌آیند به سود برسد. قانونی بودن، امکان ورود با مقدار اندکی سرمایه و رسیدن به سود حتی در شرایط پرنوسان اقتصاد در بازارهای دیگر از جمله مزایایی است که قطعا به بسنده کردن به سپرده‌گذاری در بانک با سودی اندک ارجحیت دارد.

آموزش بورس خانه سرمایه و فرصت یادگیری

خانه سرمایه

برای ورود در بازار بورس و خرید سهام باید با اصطلاحات و روندهای معاملات این بازار آشنا باشید. مثلا نمی‌توانید بدون آگاهی از اصطلاحاتی مانند شاخص بورس، عرضه اولیه سهام و موارد دیگر به بازار بورس پا بگذارید و به موفقیت برسید. آموزش بورس از طریق اساتید خبره و کسانی که تجریه‌ای زیاد در این زمینه دارند به شما کمک می‌کند که تصمیم‌گیری‌های درستی برای مبالغ مختلف از سرمایه خود داشته باشید. ثبت نام در بورس برای همه افراد مقدور است. بسیاری از اشخاص موفق و ثروتمند فعلی با مبالغی اندک در بورس سرمایه‌گذاری خود را آغاز کرده‌اند اما یادگیری و کسب تجربه از اساتید بزرگ و موفق به آنها کمک کرده است که در مسیر خود با جاده‌ای هموار به مقصدی دلخواه برسند. پس اگر از شما بپرسند که بورس چیست باید بدانید که بورس، بازاری است، مملو از فرصت‌های مختلف که اگر آموزش کافی برای رویارویی با چالش‌های آن ندیده باشید، فرصت‌ها به قول مردان سیاست به تهدیدی جدی برای سرمایه‌تان بدل خواهند شد. خانه سرمایه از مجموعه‌های معتبری است که حدود یک دهه به تعداد کثیری از علاقه‌مندان به بازار بورس، آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد. اگر از آن به عنوان مجموعه‌ای معتبر یاد می‌کنیم، به این خاطر نیست که با شگردهای تبلیغاتی درصدد جلب نظر شما هستیم. بلکه از واقعیتی سخن می‌گوییم که گواه آن ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل از آموزشگاه در مدت فعالیت این مجموعه است.

دوره‌های آموزش بورس در خانه سرمایه

خانه سرمایه دو دوره آموزش بورس را تحت عناوین دوره عادی(حضوری)‌ و دوره نوین (غیر حضوری) پیگیری می‌کند. مدیریت خانه سرمایه، علی صابریان که سابقه‌ای طولانی در بازار بورس دارد با جمع کردن اساتید خبره‌ای که تجربه عملی و موفق در بازار بورس داشته‌اند، فضایی ایجاد کرده است که افراد علاقه‌مند و نیازمند به یادگیری پیچ و خم‌های بازار بورس در فضایی مؤثر به اطلاعات لازم دست پیدا کنند. آنچه برای خانه سرمایه در حوزه آموزش بورس از اهمیت و اولویت زیادی برخوردار است، توجه به نیازهای مختلف دانشجویان است. این روزها به واسطه دشواری مدیریت زمان برای رسیدگی به ابعاد مختلف زندگی، سرعت زیاد گذر روزها و البته مشکلاتی نظیر دوری راه یا ترافیک، امکان شرکت در کلاس‌های حضوری برای همه مقدور نیست. اما خانه سرمایه به نیازسنجی مخاطبان خود و درک مشکلات پیش رو در مسیر یادگیری، اقدام به راه‌اندازی دوره نوین کرده است تا به کمک آن، دانشجویان از طریق وبسایت با محتوای آموزشی لازم برای شرکت در بازار بورس آشنا شوند. در میان علاقه‌مندان به یادگیری بورس، کسانی هم هستند که شکل و شیوه یادگیری‌شان با شرکت در جلسات و کلاس‌های حضوری متناسب است. خانه سرمایه با درک نیاز آنها در یادگیری، دوره‌های حضوری را هم تدارک دیده است.

امکانات خانه سرمایه و مزیت رقابتی آن

آموزش هم نوعی کسب و کار است. هر کسب و کاری هم باید برای رشد و بالندگی خود به ترفندها و مزیت‌هایی رقابتی دست داشته باشد که آن را از سایر رقبا و مجموعه‌ها متمایز می‌سازد. در کنار اساتید حرفه‌ای و مدیریت باتجربه مجموعه خانه سرمایه، امکان معرفی دانشجویان این مؤسسه به سازمان فنی و حرفه‌ای برای شرکت در آزمون نهایی آمادگی در بورس انحصارا به این آموزشگاه اختصاص دارد. یعنی خانه سرمایه، تنها موسسه‌ای است که در پایان هر دوره می‌تواند دانش‌آموختگان خود را برای کسب مدرک بین‌المللی سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی کند. مدرک فنی و حرفه‌ای آمادگی حضور در بورس، بین‌المللی است و ارزش زیادی دارد.

در آخر

آموزش بورس خانه سرمایه و ثبت‌نام در آن برای سرمایه‌گذاری، ایده هوشمندانه کسانی است که نمی‌خواهند درب‌های موفقیت مالی را به روی خود ببندند و از روی ترس و ناآگاهی، فرصت‌های متعدد برای موفقیت و ثروت را از خود دور کنند. خانه سرمایه در این مسیرِ شکوفایی در کنار دانشجویان خود می‌ایستد و از بسط تجربه اساتیدش در ابعاد کلان برای سرایت موفقیت به جامعه خرسند است و به خود می‌بالد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل