بازدید 7088

کرباسچی: امضای خاتمی پای لیست امید خطا بود

دبیرکل سازندگی درباره عدم وجود رهبری در جبهه اصلاحات به نکات جالبی اشاره کرده و خاتمی را رهبر این جریان ندانست بلکه خاتمی را به عنوان یک شخص مورد احترام در جبهه اصلاحات معرفی کرد.
کد خبر: ۹۴۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰ 15 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب سازندگی با طیف خواندن جریان اصلاحات گفت: زمان آقای خاتمی این را می‌گفتند که اصلاح‌طلبان یا اصلاحات بین العباسین است، از عباس دوزدوزانی تا عباس عبدی. الان عباس عبدی هم تقریباً با عباس دوزدوزانی یکی شده، بنظرم باید گفت: بین عباس وابوالفضل! بین عباس دوزدوزانی تا ابوالفضل قدیانی.

کرباسچی همچنین درباره عدم وجود رهبری در جبهه اصلاحات به نکات جالبی اشاره کرده و خاتمی را رهبر این جریان ندانست بلکه خاتمی را به عنوان یک شخص مورد احترام در اصلاح‌طلبی معرفی کرد.

وی نسبت به فرار جریان حامی دولت از زیر بار انتقادات و بی تدبیری‌های صورت گرفته در دولت گفت: صادقانه این است که ما اگر یک اشتباهی کردیم چه در دولت، چه در مجلس یا شورای شهر، هر جا، صادقانه بگوییم این انتخاب ما بر این اساس بوده، یعنی من الان خودم می‌گویم به عنوان کسی که نقش داشتم من می‌گویم که ما آقای ایکس را اگر در مجلس فرستادیم با این بینش بوده که ایشان را با رقبایش مقایسه کردیم و دیدیم ایشان حداقل در حرف‌ها و قضاوت‌هایش بهتر از آنهاست ...، اما در عمل وقتی دیدیم یا شده مثل آن‌ها یا شده بدتر از آنها؛ این را باید به مردم اعتراف کنیم.

وی حمایت و معرفی لیست امید توسط خاتمی را خطا دانست و افزود: من دیدم که آقای خاتمی هم از شورای شهر و هم از مجلس و هم از دولت ابراز نارضایتی و انتقاد می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان