بازدید 13832

سریال جدید تلویزیون درباره جنایات دهه ۶۰ منافقین

تصویربرداری سریال "شاهرگ" در لوکیشن‌های تهران ادامه دارد، شبکه دو سیما در این فیلم فضای دهه ۱۳۶۰ و اقدامات منافقین را روایت می‌کند.
کد خبر: ۹۴۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 14 December 2019

تصویربرداری سریال "شاهرگ" در لوکیشن‌های تهران ادامه دارد، شبکه دو سیما در این فیلم فضای دهه ۱۳۶۰ و اقدامات منافقین را روایت می‌کند.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، همزمان با روزهای تصویربرداری سریال "شاهرگ" ساخته سیدجلال اشکذری که در لوکشی‌های شهر تهران در حال سپری شدن است، از اولین تصویر این سریال با نمایی از نیما رئیسی رونمایی شد.

همچنین در ادامه روند اضافه شدن بازیگران جدید به "شاهرگ" پس از سیروس گرجستانی که چندی پیش اضافه شده بود، فریده سپاه منصور و حلیمه سعیدی نیز به این پروژه تلویزیونی پیوستند.

این سریال که تهیه‌کنندگی آن برعهده محمدرضا شفیعی است در 30 قسمت تولید می‌شود و به روایتِ داستانی از کریم لکزاده که در دهه 1360 سپری می‌شود، می‌پردازد.

در سریال "شاهرگ" که برای پخش از شبکه دوم سیما تولید می‌شود، بازیگرانی چون نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، عطا عمرانی، مژگان اخلاقی، حلیمه سعیدی و فریده سپاه منصور نقش آفرینی می‌کنند و اسامی سایر بازیگران این پروژه نیز در ادامه اعلام خواهد شد.

در خلاصه داستان "شاهرگ" آمده است: در سال های نا آرام پس از انقلاب در سال 1360 گروه ویژه‌ای برای عملیات بزرگی فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی برعهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است ... .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار