بازدید 14850
۱

آمار فوت شدگان تصادفات جاده‌ای در سال ۹۷

پارسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۴۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 12 December 2019

پارسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در نشست بررسی مسائل عمران شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت:پارسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی در جاده‌ای کشور جان باختند.

جمالی نژاد با اشاره به سقوط هواپیمای پرواز تهران - یاسوج افزود: تلفات جاده‌ای کشور در سال گذشته برابر با سقوط ۳۰۰ هواپیما بود.
وی با تاکید بر اهمیت ارتقای فرهنگ رانندگی و توسعه زیرساختی، گفت: اصلاح نقاط حادثه نیز از دیگر موارد تفاهم شده با بخش‌های متولی است.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه طرح درآمد‌های پایدار ۳۷ سال آرزوی سازمان شهرداری‌ها بود، ادامه داد: تحقق این موضوع انقلابی در شهرداری‌ها ایجاد خواهد کرد.
جمالی نژاد از تصویب چندین آیین نامه در سطح کشور خبر داد و گفت: این مهم خروجی‌های مناسبی را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه افزودن ۳۷ هزار دهیار به بدنه دولت ممکن نیست، عنوان داشت: آیین نامه استخدامی دهیاری‌ها تدوین شده و تدابیر مناسبی در آن نیز اعمال شده است.

معاون عمرانی وزیر کشور با تاکید بر حمایت از مناطق کمتر برخوردار، گفت: در بحث تبصره ۲ ماده ۳۹ کمک به کهگیلویه و بویراحمد نیز لحاظ خواهد شد همچنین در تسهیلات نیز حمایت‌های لازم انجام می شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های زودبازده درآمدزای شهرداری‌ها مشمول تسهیلات خواهند شد گفت: هزار و ۳۰۰ شهرداری و دهیاری در کشور وجود دارد که در مناطق کمتر برخوردار نیز حمایت‌هایی اعمال خواهد شد.

جمالی نژاد از امضای تفاهم نامه با وزارت فرهنگ و ارشاد خبر داد و بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد امکان ایجاد زیرساخت و سالن‌های فرهنگی وجود دارد.
وی اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که برای تکمیل آنها به بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است به همین دلیل اولویت بندی کردیم که اعتبارات را به طرح‌های مهم اختصاص دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
تعداد 17500 مربوظ به کشته شدگان تا یک ماه بعد از تصادف است و الا اگر فوت شدگان بعد از تصادف اضافه شود آماری وحشتناک است خدایا همه را با اهل بیت محشور کند
و ما را مبتلا به مرگ های اینچنینی نکند
و عذاب سازندگان ارابه های مرگ را زیاد کند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر