بازدید 3863

آمار نهایی ثبت نام داوطلبان کنکور دکتری ۹۹

کد خبر: ۹۴۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 08 December 2019

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور آمار نهایی ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش مهر، حسین توکلی افزود: مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۹ از روز چهارشنبه ۶ آذرماه ۹۸ آغاز شده بود و با توجه به مهلت تمدید شده ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۴ آذرماه به پایان رسید.

وی افزود: بر اساس آمار نهایی ۱۷۵ هزار و ۱۰۰ نفر نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۹ اقدام کرده اند که این تعداد نسبت به آمار ۱۹۶ هزار و ۶۴۶ نفر داوطلب آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ تعداد ۲۱ هزار و ۵۴۶ نفر کاهش یافته است.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون دکتری تخصصی در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی به منظور پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیر انتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها برگزار می شود.

وی یادآور شد: آزمون کتبی آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۹ در روز جمعه ۹ اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود و داوطلبان می توانند در روزهای ۶ تا ۸ اسفند ۹۸ نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آزمون دکتری، نتیجه اولیه برای حاضرین در جلسه آزمون به صورت کارنامه در هفته اول اردیبهشت ماه ۹۹ منتشر می شود و انتخاب رشته برای مجازین از طریق سایت سازمان سنجش نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۹ صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: نتایج نهایی در دهه اول شهریورماه منتشر می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر