بازدید 6363
۱

جرمی کوربین: کاش ناتو وجود نداشت

این فیلم در حالی منتشر شده که انگلیس در آستانه میزبانی نشست سران ناتو در روز‌های آتی است که در آن رهبرانی از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 03 December 2019
رهبر حزب کارگر انگلیس در ویدئویی مربوط به ۲۰۱۴ گفته بود:‌ای کاش ناتو و سایر ائتلاف‌های نظامی غربی وجود نداشتند.

به گزارش ایسنا، روزنامه دیلی میل امروز (سه شنبه) نوشت، این فیلم که مربوط به سال ۲۰۱۴ است نشان می‌دهد جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس می‌گوید: من طرفدار ناتو نیستم و حتی می‌گویم‌ای کاش ناتو وجود نداشت. من طرفدار هیچ ائتلاف نظامی غربی نیستم و می‌گویم‌ای کاش هیچکدام از آن‌ها وجود نداشتند.

این فیلم در حالی منتشر شده که انگلیس در آستانه میزبانی نشست سران ناتو در روز‌های آتی است که در آن رهبرانی از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز حضور خواهند داشت.

جرمی کوربین در مصاحبه‌ای مربوط به ماه گذشته میلادی از اینکه بگوید ائتلاف ناتو یک موفقیت بزرگ نظامی است، امتناع کرد و در پاسخ به اینکه آیا با گفته‌های نیک کارتر، رئیس ستاد ارتش انگلیس درباره این ائتلاف نظامی موافق است، گفت: مطمئن نیستم که ناتو را موفقیت‌آمیزترین ائتلاف نظامی در تاریخ توصیف کنم.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، حزب محافظه کار حاکم انگلیس امیدوار است که بتواند از فقدان حمایت حزب کارگر از ارتش انگلیس به عنوان هسته اصلی در رقابت‌های سیاسی انتخاباتی خود استفاده کند.

کوربین روز یکشنبه در نخستین سخنرانی خود درباره سیاست خارجی خود در آستانه انتخابات ۱۲ دسامبر، به این مساله اشاره کرد که می‌خواهد دولت بعدی انگلیس موضعش را در قبال روسیه نرم‌تر کند و از اینکه برای کمک و حمایت به سمت آمریکا متمایل باشد، دست بردارد.

کوربین همچنین با تمرکز با نشست قریب‌الوقوع ناتو در لندن ادامه داد: اگر حزب کارگر بتواند در انتخابات ۱۲ دسامبر پیروز شود، برای ائتلاف به منظور کاهش تنش در اروپا و فراتر از آن تلاش می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
انگلستان از آمریکا دور بشه؟ مقطعی شاید ولی طولانی مدت خیلی بعیده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر