بازدید 8477

رنج ناتمام مردم سیستان و بلوچستان در صف‌های گاز

مشکل تامین گاز مایع در فصل‌های پائیز و زمستان در شهر‌های مختلف سیستان و بلوچستان به زخمی کهنه تبدیل شده و هنوز پس از گذشت سه سال مردم اکثر محلات زاهدان عیدانه سال ۹۶ رئیس جمهور را دریافت نکرده اند.
کد خبر: ۹۴۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰ 03 December 2019
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، پس از صف‌های طولانی بنزین در شهر‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان حالا با سرد شدن هوا نوبت به صف‌های تامین گاز مایع رسیده به طوری که طی روز‌های اخیر معضل صف‌های طولانی دریافت سیلندر گاز و کاهش آن شرایط را برای مردم زاهدان که سال‌هاست سختی حمل سیلندر‌های سنگین وزن را به جان خریده‌اند، سخت‌تر کرده است.

رئیس جمهور در سفری که فروردین ماه سال ۱۳۹۳ به سیستان و بلوچستان داشت در جمع مردم زاهدان گفته بود: برای مردم مسئله گازرسانی در این استان اهمیت ویژه‌ای دارد؛ گازرسانی از منطقه ایرانشهر به سمت زاهدان و خاش ان شاء الله در دولت یازدهم انجام خواهد شد. البته تأکید من این است که گاز در سال ۹۴ به زاهدان و خاش هم برسد.

پس از این اظهار نظر رئیس جمهور، مشعل گاز در دولت یازدهم، اما پایان سال ۱۳۹۵ در زاهدان روشن شد که تاکنون پس از گذشت بیش از سه سال از آن روز بسیاری از خیابان‌های این شهر توسط پیمانکاران گاز حفاری و لوله گذاری شده، اما گاز به منازل همه مردم نرسیده، به همین دلیل مردم مجبور هستند روزانه برای تامین گاز مورد نیاز خود ساعت‌های طولانی را در صف بایستند.

در یک روایت ویدیویی میان مردم زاهدان که هنوز از نعمت گاز شهری محروم هستند رفتیم تا از زبان آن‌ها مشکلات چگونگی تهیه سیلندر گاز در این سرمای هوا را بشنویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۰
ایران فقط تهران است.چرا که خودشان آنجا هستند.سیستان و بلوچستان و خوزستان و .... که جز ایران نیستند.یادی کنیم از شعارهای اول انقلاب چه گفتند و چه شد
به امید روزی که سیستان و بلوچستان هم استانی در ایران باشد
متاسفم برای دولتی که فقط دروغ تحویل مردم این استان میده
اینترنت موبایل این استان هنوووووووووووز وصل نشده و هیچکی هم صداش درنمیاد تا صدای مردم مظلوم استان ما رو به گوش بقیه برسونه
حالا اینها چکار کنند. حرف نزنن که کاری براشون نمی کنید. اعتراض کنن هم که بهشون می گید ضد نظام.
و باز هم ضعف مدیریت
یادتون هست رییس جمهور چه مانور تبلیغاتی روی گاز کشی به سیستان نمود حالا کو آن گاز لوله کشی شده
یعنی هنوز لوله کشی گاز ندارند؟؟
واقعا عجیبه که هنوز به این مردم انشعاب گاز نداده اند .... شاید همین موضوع به گونه ای ظلم محسوب شده و دامنگیر اوضاع کشور شده است .... ظلم بی پاسخ نمیماند و این وعده الهیست .... چرا به این مردم محروم گازرسانی نشده است هنوز؟!!!!!!!!!!!
سالهاست مسئولین این رنج مردم را میبینند و کار اساسی تا کنون نکرده اند چه اصلاح طلب چه اصول گرا ولی اگر یک محله شمال شهر دچار مشکل گاز شود تمام مجلس و دولت و سایر قوا برای رفع ان تلاش شبانه روزی میکنند
گاز مفتی میدیم عراق ولی به مردم ایران نه . اونها اولویت دارند تا مردم ایران ؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل