بازدید 9712

قاتل فراری در مهاباد دستگیر شد

یک قاتل فراری که شهریورماه گذشته در میدان ملاجامی این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳ 02 December 2019

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یک قاتل فراری که شهریورماه گذشته در میدان ملاجامی این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش «تابناک»، برزو تجاری فرمانده انتظامی مهاباد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: یک قاتل فراری که شهریورماه گذشته در میدان ملاجامی این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، دستگیر شد.

وی افزود: این فرد در روز ۲۳ شهریورماه سال جاری در نزدیکی میدان ملاجامی این شهرستان اقدام به تیراندازی و قتل یک نفر با هویت معلوم کرده بود.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه هنوز انگیزه قتل مشخص نشده است، ادامه داد: در این حادثه ضارب با یک دستگاه پژو و با استفاده از اسلحه گرم پنج گلوله به سمت مقتول شلیک کرده بود.

وی تصریح کرد: قاتل پس از شلیک از صحنه جرم متواری شده بود که مقتول نیز پس از اعزام به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به علت شدت جراحت وارده فوت کرده بود.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: ماموران انتظامی از همان روز قتل مراتب را در دستور ویژه قرار داده و خوشبختانه با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی خاص، موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر