بازدید 6270

روشنگری رهبری عامل اصلی ختم مسائل اخیر بود

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به سوء استفاده گروهی خاص در جریان افزایش نرخ بنزین گفت: روشنگری مقام معظم رهبری عامل اصلی فروکش کردن مسائل اخیر بود.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۰ 29 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام مهدی طائب در همایش اقتدار بسیجیان و پیمان با ولایت شهرستان گناباد در محل مصلی این شهر اظهار داشت: نیرو‌های بسیجی دارای دو ویژگی ایمان و بصیرت هستند که حتی نیرو‌های انبیاء و اولیاء، این خصلت‌ها را نداشته‌اند.

وی ادامه داد: برای انقلاب اسلامی بن‌بستی وجود ندارد و این انقلاب راه خود را پیدا می‌کند و هیچ قدرتی نخواهد توانست جلو آن را بگیرد و نیرو‌های انقلابی با داشتن ویژگی ایمان در بزنگاه‌ها فرار نخواهند کرد و رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.

فرمانده قرارگاه عمار بیان کرد: حضرت امام (ره) نیرو‌های بسیجی خود را شناخت و با آن‌ها در مقابل دشمن و آمریکا ایستاد، زیرا نیروی بسیجی به کاری که انجام می‌دهد ایمان دارد.

طائب با اشاره به اتفاقات اخیر و فتنه‌ای که مردم ایران پشت سر گذاشتند اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: در فتنه امسال هزینه زیادی توسط دشمن شده بود؛ اما متاسفانه برخی مسئولان ما نتوانستند عقبه این فتنه را تشخیص دهند و آن را در حد فتنه ۸۸ می‌دانستند.

وی افزود: خودستایی برخی مسئولین ما سبب شد تا خود آن‌ها رمز فتنه را در اختیار دشمن قرار دهند و از سویی مگر مسئولان ما نمی‌دانستند که بنزین تولیدی در ایران چند برابر از کشور‌های همسایه ارزان‌تر است و باعث قاچاق می‌شود؟

طائب بیان کرد: هیچ کسی نتوانست فتنه را تشخیص دهد و فرمایشات مقام معظم رهبری سبب شد همه چیز سرجای خود قرار گیرد و اشرار را به مردم معرفی کند.

وی ادامه داد: اگر مسئولان ما روحیه بسیجی پیدا کنند در قضایایی مانند برجام سر ما کلاه نمی‌رود و آمریکا به این راحتی زیر آن بزند و اگر بخواهیم در برابر دشمن حرف آخر را بزنیم باید از کشور یک صدا شنیده شود.

فرمانده قرارگاه عمار گفت: ما در کشور مشکل اقتصادی نداریم و فقط نقص مدیریتی داریم به عنوان مثال مقام معظم رهبری امسال را به نام روتق تولید نامگذاری کردند، ولی کدام دستگاه برای روی زمین نماندن آن تلاش کرد؟

طائب بیان داشت: با حرکت بسیجی اقتصاد کشور در ۶ ماه تا یک سال آینده به جایی می‌رسد که نفت از بودجه حذف شود و این کار سبب حذف شدن رانت‌خواری خواهد شد و از سویی باید به توان داخلی نگاه داشت تا دیگر کسی نتواند رانت خواری کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان