بازدید 5622

بازی شاهین بوشهر-پارس جنوبی در آستانه لغو!

کد خبر: ۹۴۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ 27 November 2019

با توجه به ادامه مشکلات مالی در باشگاه پارس جنوبی احتمال لغو دیدار این تیم با شاهین در روز جمعه افزایش یافته است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پارس جنوبی که یکی از ۳ تیم نفتی لیگ برتر محسوب می‌شود، وضعیتی وخیم‌تر از نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان دارد، تا جایی که این تیم برای امور روزمره خود نیز به مشکل خورده است.

جدیدترین مشکل پارس جنوبی مربوط به نداشتن پول برای خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل در بوشهر جهت رویارویی با شاهین است. بر این اساس ۴۸ ساعت مانده به این مسابقه هنوز اعضای این تیم بلیت هواپیما برای سفر به بوشهر را در اختیار ندارند.

این در حالی است که مراد مرادی، مدیرعامل وقت باشگاه پارس جنوبی ۲ روز قبل در مصاحبه‌ای گفته بود مشکلی بابت پرواز تیم وجود ندارد، اما برخلاف اظهارات او تا الان بلیت هواپیما و هتل برای سفر به بوشهر رزرو نشده است.

بر اساس اطلاع خبرنگار ورزش سه امروز مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به حساب باشگاه پارس جنوبی واریز شد، اما با توجه به شکایت‌های قبلی و مسدود بودن حساب باشگاه از سوی قوه قضاییه امکان برداشت این مبلغ وجود ندارد تا مجموعه پارس جنوبی هیچ پولی بابت سفر به بوشهر در اختیار نداشته باشد. از این رو احتمال اینکه کاروان پارس جنوبی نتواند فردا به بوشهر برود و مقابل شاهین قرار بگیرد، زیاد شده و حالا باید منتظر ماند دید آیا دربی استان بوشهر در روز جمعه برگزار می‌شود یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار