بازدید 7376
۷

پذیرش استعفای وزیر کشاورزی از سوی رئیس‌جمهور

کد خبر: ۹۳۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ 25 November 2019
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور استعفای وزیر کشاورزی را پذیرفت گفت: با پذیرش استعفای وزیر کشاورزی توسط رئیس‌جمهور جلسه استیضاح وزیر منتفی شد.

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسداباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: رئیس‌جمهور استعفای محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی را پذیرفت.

وی افزود: با پذیرش استعفای وزیر جهاد کشاورزی توسط رئیس‌جمهور استیضاح وی که بنا بود فردا در مجلس برگزار شود، منتفی است و مجلس ادامه دستور کار عادی و روزمره خود را خواهد داشت.

به گزارش فارس، هفته قبل استیضاح وزیر جهاد کشاورزی با ۳۷ امضا توسط هیأت رئیسه اعلام وصول شده بود که وزیر جهاد کشاورزی قبل از برگزاری نشست استیضاح از سمتش استعفا داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۷
سلام، اين چه سري است و شايد گفت چه اطلاعاتي را دولت مي ترسد لو برود كه دقيقا قبل از استيضاح وزيران(نظير شريعتمداري و حجتي) وزيران استعفامي دهند!!!! دولت محترم فقط در اين زمينه تدبير دارند. اميدواريم اگر چيزي باشد، روزي تمام اين ها لو برود و افراد خاطي به اشد مجازات در اين دنياي فاني برسند. از قوه محترم قضائيه مي خواهيم بر اين مسئله ورود كنند و پيگيري فرمايند.
حالا که رفت از ایشان خصوصی ومحرمانه بپرسید اینهمه ثروت نجومی را از کجا آورده ای
با استعفا ولش نکنید ببینید اگر گندی زده یقهه اس را بچسبید
با يك استعفا تمام گندهاش تمام شدو خساراتي كه تحميل كرده چي ميشود
ذرتها و برنجهای آلوده چی میشه؟
تمام وزرای این دولت ناکارآمد بوده و هستند به عبارتی ناکارآمد ترین دولت در این ۴۰ سال دولت تدبیر و امید بوده که نه تدبیری در آن بود و نه امید برای مردم بلکه تدبیر و امید برای یک عده خاص بوده
چه جالب نظری نیست !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار