بازدید 4558

کریمی: المپیک توکیو را از دست نخواهم داد

کد خبر: ۹۳۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 24 November 2019

دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان گفت: امسال سالِ المپیک است و نمی‌خواهم حضور در این رویداد مهم را از دست بدهم.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا کریمی درباره حضورش در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد گفت: بعد از چند سال مسابقات امسال به صورت رفت و برگشت برگزار شد که باعث بازگشت شور و هیجان به کشتی شده بود؛ از طرفی فرصت خوبی برای کشتی‌گیران جوان به منظور رویارویی با کشتی‌گیران مطرح و عنوان دارد بود تا خودی نشان دهند، همانطور که امیرحسین زارع مقابل قهرمان نامدار جهان و المپیک به برتری رسید.

وی ادامه داد: این اتفاق می‌تواند انگیزه خوبی برای جوانانی باشد که به دنبال مطرح کردن نام خود مقابل بزرگان کشتی هستند. البته کمی کاستی‌ها هم وجود داشت که نیازمند برنامه‌ریزی بهتری است.

دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان درباره تغییر وزنش برای حضور در المپیک عنوان کرد: امسال، سالِ المپیک است و نمی‌خواهم حضور در این رویداد مهم را از دست بدهم. تمام هدف، تلاش و برنامه‌ام این است که با تغییر وزن و حضور در ۹۷ کیلوگرم بتوانم صاحب دوبنده تیم ملی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شوم.

کریمی در خصوص حضور مدعیان در این وزن و رقابت سخت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی گفت: هر قدر تعداد مدعیان بیشتر باشد رقابت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی حساس‌تر و فشرده‌تر خواهد شد که باعث می‌شود نفرات بهتری از دلِ این رقابت انتخاب شوند. رقابت با کشتی‌گیران بزرگ را دوست دارم و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در بین مدعیان داشته باشم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل