بازدید 4664
امام جمعه شهرکرد:

نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور خوش می‌درخشد

نماینده، ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با قدردانی از فعالیت ناجا گفت: نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور خوش می‌درخشد.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۱ 22 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، حجت الاسلام محمد علی نکونام در دیدار با فرمانده انتظامی استان با تقدیر از مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی در خنثی کردن توطئه‌های اخیر استکبار برای ایجاد ناامنی در کشور افزود: آنچه ما را در تحقق عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قانون ثابت قدم و استوار نگه می‌دارد، اعتقاد به ولایت فقیه و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و باور‌های دینی است.

وی، با اشاره به تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، بصیرت مردم، متانت و اقتدار نیرو‌های امنیتی و انتظامی را ۳ مؤلفه مهم در ایجاد یاس و ناامیدی در اردوگاه دشمنان خبیث و توطئهگر دانست و گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و یکدلی مردم و مسئولان است و همین امر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور را تضمین می‌کند.

امام جمعه شهرکرد، بر ضرورت ارتقای معنویت و افزایش بینش سیاسی کارکنان انتظامی تاکید کرد و گفت: ماموران پلیس به سبب ارتباط مستقیم و مستمر با مردم همواره باید ارزش‌های اخلاقی و معنویات را مد نظر داشته باشند.

نکونام، بصیرت دینی و امر به معروف و نهی از منکر را ۲ ویژگی برجسته پلیس برشمرد و افزود: پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌‍های اجتماعی نیازمند یک عزم همگانی در اجرای این فریضه مهم است.

امام جمعه شهرکرد از زحمات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف در برقراری امنیت کشور تقدیر و قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور به طور واقعی خوش می‌درخشد.

وی بیان داشت: شما به عنوان حافظان امنیت در جامعه از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار هستید و باید این جایگاه را حفظ کنید و نیروی انتظامی به عنوان بازوی مقتدر نظام در عرصه نظم و امنیت فداکاری و جانفشانی‌های بسیار کرده است، که شهدای این عرصه مبین این فداکاری‌ها و جانفشانی‌هاست.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گفت: این استان یکی از استان‌های امن کشور است و این امر به سبب تلاش مسوولان و همراهی و همدلی بین مردم، مسوولان و نیرو‌های انتظامی و نظامی است.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: این استان در اغتشاشات اخیر یکی از استان‌ها با کمترین اغتشاش و ناامنی بوده است که این امر نشان دهنده هوشیاری مردم نسبت به فتنه دشمنان است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی