بازدید 4823
گزارش

مقابل تیم ایران؛ عراقی پرسپولیس بهتر بود یا عراقی استقلالی؟

بشار رسن سازنده گل اول بود و با عبور از سد چند بازیکن ایرانی، پاسی را به محوطه جریمه فرستاد که منجر به گل شد. طبق آمار متریکا، بشار در این بازی ۴ دریبل موفق داشت، ۳ توپ لو داد، یک پاس کلیدی داد و هیچ شوتی نزد.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 19 November 2019

عملکرد سه ستاره خط حمله عراق مقابل ایران بررسی شده است تا مشخص شود هافبک فعلی تیم پرسپولیس در ترکیب تیم کشورش بهتر عمل کرد یا هافبک فصل گذشته استقلالی ها؟

به گزارش تابناک ورزشی، مثلث هجومی عراق را در بازی با ایران سه بازیکن نام‌آشنا تشکیل می‌دادند. سمت راست خط حمله این تیم، بشار رسن هافبک پرسپولیس حضور داشت. در سمت چپ طارق همام بازیکن فصل قبل استقلال بازی کرد و در نوک خط حمله هم مهند علی قرار گرفته بود.

سه بازیکنی که خیلی دفاع ایران را اذیت کردند. بشار رسن سازنده گل اول بود و با عبور از سد چند بازیکن ایرانی، پاسی را به محوطه جریمه فرستاد که منجر به گل شد. طبق آمار متریکا، بشار در این بازی ۴ دریبل موفق داشت، ۳ توپ لو داد، یک پاس کلیدی داد و هیچ شوتی نزد.

در این بازی عملکرد هافبک فصل قبل استقلال هم در حد بشار بوده است. طارق اصلا توپ لو نداد و دو دریبل موفق داشت؛ و در نهایت هم ستاره بازی؛ مهند علیِ ۱۹ساله. بازیکنی که دو مرتبه دروازه بیرانوند را با شوت تهدید کرد که یکی از آن‌ها در چارچوب بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل