بازدید 2192

بیماران نیازمند خون را فراموش نکنید

کد خبر: ۹۳۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 18 November 2019
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، از مردم نوعدوست و ایثارگر کشور دعوت کرد تا در روز‌های پیش رو اهدای خون را در برنامه خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همه ساله با آغاز فصل سرما و آغاز بارش‌های فصلی میزان مراجعه مردم به مراکز انتقال خون جهت اهدای خون کم می‌شود و در حال حاضر نیز با توجه به ورود موج سرما و بارش‌های برف و باران مراکز انتقال خون در سراسر کشور با کاهش ذخایر خون و فرآورده‌های آن روبرو شده اند.

بشیر حاجی بیگی سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های آن مختص زمان خاصی نیست و این نیاز همیشگی و به صورت روزانه است.

وی تاکید کرد: با توجه به فعالیت‌های شبکه خون رسانی کشور و کمک استان‌های معین به استان‌هایی که مصرف خون و فرآورده‌های خونی به علت مصرف خون بالا و وجود عزیزان تالاسمی و بیماران خاص و افزایش میزان جراحی‌های قلب باز در آن‌ها بیشتر است، از مردم سراسر کشور دعوت می‌کنیم جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

حاجی بیگی افزود: در حال حاضر به تمامی گروه‌های خونی نیاز داریم، اما عزیزانی که دارای گروه خونی منفی هستند توجه بیشتری به اهدای خون داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر